آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / بهترین دستگاه پخت نان تافتون در بازار ایران

بهترین دستگاه پخت نان تافتون در بازار ایران

نان تافتون یکی از نان های همچنان پا برجا در نانوایی های ایران است که در حال حاضر بهترین دستگاه پخت نان تافتون در ایران برای طبخ این نان قدیمی ساخته می شود. بازار ایران یکی از بزرگترین مراکز برای تحویل دادن ماشین های صنعتی با کارکرد بالا در حوزه انواع نان سنتی و صنعتی می باشد که در کشور های خارجی نیز از این دستگاه ها استفاده می کنند.

بهترین دستگاه پخت نان تافتون

معرفی دستگاه نانوایی تافتون اتومات

نان جزو همیشگی سفره های تمام انسان های دنیا می باشد. انسان های اولیه یاد گرفتند که از محصولی به گندم یک نان برای سیر کردن شکم شان تهیه کنند. از همان زمان های قدیم تا به الان انواع گندم و جو در کارخانه ها به وسیله ی آسیاب ها، کاملا پودر می شوند تا آرد را ایجاد کنند. آرد نیز بعد از بسته بندی شدن در کیسه های بزرگ وارد نانوایی های مختلف می شود تا به شکل نان های همیشه خوشمزه در آید.

برای پختن نان تافتون که البته مصرف بالایی در ایران دارد، دیگر روش های قدیم مرسوم و به صرفه نمی باشد. رشد جمعیت در ایران سبب شده که مردم زیادی هر روزه برای خریدن نان به نانوایی محله خود مراجعه کنند. از طرفی مردم توقع دارند تا در قبال پولی که پرداخت می کنند یک نان باکیفیت که قابل خوردن باشد و معده را اذیت نکند خریداری کنند.

پس راه حل پخت نان باکیفیت استفاده از دستگاه های کاملا اتومات می باشد. بهترین دستگاه پخت نان تافتون با عنوان دستگاه دوار پرتابل با حرارت غیر مستقیم در شرکت های سازنده سراسر کشور تولید می شود. این دستگاه تمامی نان ها را فقط با حرارت رو و زیر نان می پزد و نان ها با شعله مستقیم در ارتباط نیستند.

بهترین دستگاه پخت نان تافتون

خرید شاطر اتوماتیک نان تافتون

باید گفت که نان تافتون خود در ایران در انواع مختلفی با سایز و ضخامت های نایکسانی تولید می شود. مثلا یک نوع نان تافتون که در استان سیستان و بلوچستان پخته می شود دارای چانه های خمیر درشت شاید در حد یک کیلو می باشد، اما یک نوع نان تافتون در تهران نانی ضخیم نبوده و تنها چند میلیمتر از نان لواش کلفت تر می باشد.

بدین منظور برای پختن راحت تر انواع نان تافتون دستگاهی به نام شاطر اتومات یا همان دستگاه سه کاره مسئولیت پهن کردن خمیر نان را با ابعادی مشخص، ضخامتی یکدست و به دور از هر گونه دور ریزی خمیر این کار را انجام می دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش کوچک

تولیدی دستگاه پخت نان لواش کوچک

دستگاه پخت نان لواش کوچک در کنار دستگاه های متری بزرگتری که در نانوایی ها …

آراد برندینگ