آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / تولیدی دستگاه پخت نان لواش کوچک

تولیدی دستگاه پخت نان لواش کوچک

دستگاه پخت نان لواش کوچک در کنار دستگاه های متری بزرگتری که در نانوایی ها استفاده می شود، برای برخی از مشتریان که حجم پخت کمتری را دارند نیز تولید می شود. این دستگاه ها هیچ تفاوتی با دستگاه های بزرگ تر ندارند و تولیدی ها آن ها را از مواد اولیه مناسب و دقیقا طبق فرمول دیگر دستگاه ها می سازند و در اختیار مشتریان قرار می دهند.

دستگاه پخت نان لواش کوچک

کاربرد دستگاه پخت نان کوچک در ایران

دستگاه پخت نان لواش کوچک

بدون شک ایران از کشور های موفق در زمینه ساخت دستگاه های صنعتی می باشد که یکی از این چند صد حوزه، حوزه ساخت و تولید انواع ماشین ها و تجهیزات مربوط به نانوایی ها است. در زمانی که دستگاه های نانوایی ساخته شده اند و نمونه های ماشینی جایگزین تنور های سنتی گلی شدند در ابتدا عمدتا سایز دو متری گردان تولید می شد.

بعد ها علاوه بر تولید فر های گردان بزرگتر و حتی فر های تونلی برای مکان های بزرگ، باید به فکر مکان های کوچک و کسب و کار های کوچک نیز می بودند. همین امر سبب شد معمولا هر شرکت تولیدی دستگاه های یک و نیم متری را نیز که به سایز کوچک معروف است بسازد. عمده استفاده این دستگاه ها در رستوران ها، کبابی ها، نانوایی های کوچک، نانوایی های روستایی در مناطق کم جمعیت و حتی استفاده خانگی نیز می باشد.

همچنان که این دستگاه ها در ایران تولید و استفاده می شوند، برای استفاده در کشور های خارجی علی الخصوص کشور های همسایه همچون عراق و ترکیه نیز استفاده فراوانی دارند. معمولا می توان از پختن نان های پیتزا، روغنی، بربری، لواش و تافتون از آن ها استفاده کرد و اگر سعی کنید برند های خوب بازار را برای خرید انتخاب کنید مطمعنا تا چندین سال از خرید مجدد دستگاه نو بی نیاز خواهید بود.

ارسال دستگاه پخت نان لواش کوچک به مازندران

دستگاه پخت نان لواش کوچک

ممکن است برای مشتریانی که در شهر خود تولید کننده ای از این دستگاه نداشته باشند، برایشان سوال باشد که آیا مثلا اگر این دستگاه نان لواش کوچک را برای مازندران نیاز دارند امکان ارسال و تحویل این دستگاه در این استان وجود دارد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت بدون شک بله. عصر امروز عصر ارتباطات و سفارشات اینترنتی است. نیازی نیست شما به عنوان یک خریدار وقت خود را هدر دهید و هزینه کنید تا بتوانید به شهر دیگری بروید و خرید خود را ثبت کنید. بلکه می توانید از همین سایت سفارش خود را بدهید و در شهر خود تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه نان لواش گرد

بهترین قیمت دستگاه نان لواش گرد

دستگاه نان لواش گرد در بازار به وسیله برخی برند های معتبر و شناخته شده …

آراد برندینگ