آراد برندینگ
خانه / دستگاه خمیر پهن کن / قیمت روز خمیر پهن کن گرد نان تافتون

قیمت روز خمیر پهن کن گرد نان تافتون

علی رغم ظهور انواع دستگاه های پخت نان، انواع خمیر پهن کن نان های تافتون، لواش، بربری از جمله پر مصرف ترین و پر کاربردی ترین تجهیزات پخت نان می باشند که با قیمت روز در ایران عرضه می شوند. بهتر است دستگاه های باکیفیت را و با قیمتی مناسب تهیه کنید که هزینه های تعمیر و نگهداری برای شما بالا نرود.

خمیر پهن کن گرد

کاربرد مفید استفاده از دستگاه خمیر پهن کن

خمیر پهن کن گرد

بدون شک می توان گفت با زندگی های پر مشغله امروزی کار پختن نان دیگر در خانه آسان نخواهد بود و هر خانواده ای برای تامین نان روزانه خود باید به سراغ نانوایی ها برود. نانوایی ها نیز در صورتی که نان با کیفیت دست مشتری ندهند، چه بسا مشتریان خود را از دست خواهند داد. نان خوب و نانی که خوردنش و هضمش راحت باشد باید هم از آرد مطلوب تولید گردد و هم با دستگاه های مناسب پخته شود.

مثلا دستگاه خمیر پهن کن که امروزه همان دستگاه های شاطریار سه کاره کاربرد بالایی دارند، به عنوان بهترین دستگاه و کار راه انداز ترین وسیله ای است که هر نانوایی تافتون و لواشی باید از آن استفاده کند. وقتی عملیات تقسیم کردن خمیر نان، چانه کردن و گرد کردن آن و نهایتا پهن کردن هر چانه خمیر کنار گذاشته می شود و البته که شاطر های انسانی نیز به گونه ای حذف می شوند، این امر می تواند هزینه های ماهیانه پرداخت حقوق را کنار بگذارد، به علاوه اینکه نگرانی عدم حضور شاطر را نیز ندارید و مهم تر از همه این موارد، نانی که تولید می کنید کاملا بهداشتی است و مصرف کننده شما راضی تر خواهد بود.

همچنین می توانید در طول روز تعداد نان بیشتری را با سختی کمتری بپزید و سپس آن ها را بسته بندی کنید و به مراکزی همچون فروشگاه های مواد غذایی، سوپر مارکت ها، مساجد، شرکت ها، خوابگاه های دانشگاهی برای فروش ببرید.

خرید خمیر پهن کن گرد از کارخانه آذربایجان

خمیر پهن کن گرد

استان های آذربایجان غربی و شرقی یکی از دو استان فعال در زمینه تولیدات ماشین آلات مختلفی همچون دستگاه های سه کاره پهن کن نان می باشند که کیفیت کارشان در ایران مورد قبول مصرف کنندگان زیادی قرار گرفته است. در عین حال این استان های به دلیل نزدیکی با مرز عراق و ترکیه توانسته اند دستگاه های خود را به این کشور ها به راحتی ارسال کنند.

در حال حاضر اگر به دنبال دریافت و خرید شاطر یار مرغوب و با قیمت مناسب هستید می توانید از طریق این سایت آن را خریداری کنید. بهترین دستگاه برای مصارف داخلی و صادراتی عرضه می شوند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه گرد پز نان

بازار فروش دستگاه پهن کن نان گرد

دستگاه پهن کن نان گرد همان دستگاه هایی هستند که به صورت نیمه اتومات مراحل …

آراد برندینگ