آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از محبوب ترین تولیدات کارخانه های ایرانی تبدیل شده است و در عین حال بسیاری از نانوایی های پخت نان لواش حضور این چنین دستگاهی را ضروری می دانند. بهتر است برای تولید یک نان بهداشتی هم از این دستگاه کوچک اما بسیار مفید استفاده شود.

دستگاه شاطر یار

پخت انواع نان با دستگاه شاطر یار

دستگاه شاطر یار

شاید برای شما سوال شود که اصلا چه نان هایی را می توان با دستگاه شاطر یار یا همان خمیر پهن کن های اتوماتیک پخت. باید بدانید که فرایند پخت نان بربری و سنگک به طور کامل با نان های تافتون و لواش کاملا فرق دارد. یعنی ضخامت و وزن چانه خمیر آن دو نان بسیار بالا می باشد و این دستگاه ها برای هر نانی که ضخامت زیادی دارند و اصطلاحا کلفت و سنگین هستند کاربردی ندارد.

پس با این حال متوجه شدید که دو نان لواش و تافتون باقی می مانند. سوال اینجاست که آیا به طور کامل می توان عملیات پخت نان را به آن سپرد. یعنی دیگر نیازی به چانه کردن خمیر و پهن کردن آن با دست نباشد و برای این قسمت شاطر های انسانی حذف شوند؟ در پاسخ باید گفت بله. این دستگاه آنقدر مفید است و کاربرد دارد و کار نانوایی ها را آسان کرده است که تازه وقتی با آن کار می کنند متوجه مزیت های بیشمار آن می شوند.

نان لواش و نان تافتون نیز در اکثر استان های کشور بسیار نازک می باشند و در واقع می توانیم مراحل پهن کردن ان ها را به دستگاه سه کاره نانوایی کاملا اتومات سپرد. تنها کافی است که یک شخص در کنار آن بایستد و بالشتک نانوایی را روی فر پخت نان قرار دهد.

صادرات یک دستگاه شاطر یار به ترکیه

دستگاه شاطر یار

کشور ترکیه از سمت شمال غربی کشور یکی از همسایگان بسیار نزدیک به ایران است که همیشه صادرات و واردات خوبی بین تجار این دو کشور در حال انجام است. در کشور ترکیه نیز می توانیم نان هایی همچون لواش ایرانی را بیابیم و حتی نانوایی ها و رستوران هایی که در این زمینه فعالیت گسترده ای دارند. اگر شما یک ایرانی ساکن ترکیه هستید و قصد خرید یک دستگاه شاطر یار دارید می توانید برای خرید خود به ما مراجعه کنید تا شما را کامل راهنمایی کنیم.

در این مسیر صادرات نیز چندان کار سختی نخواهد بود و کافی است شما در کشور مبدا آن را تحویل بگیرید. و یا اگر نماینده ای در ایران دارید می توانید دستگاه را از درب کارخانه تحویل بگیرید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

فروشگاه دستگاه شاطری نان تافتون در مشهد

پای استفاده دستگاه شاطری نان تافتون خیلی سال است که به شهر مقدس مشهد نیز …

آراد برندینگ