آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / راه اندازی دستگاه پخت نان لواش سه کاره در قزوین

راه اندازی دستگاه پخت نان لواش سه کاره در قزوین

برای راه اندازی دستگاه پخت نان لواش سه کاره ساخت ایران در هر شهری من جمله قزوین می توانید با این مرکز فروش همراه باشید. این دستگاه مورد توجه نانوایی های لواشی قرار گرفته است و توانسته فرایند پختن آسان نان را برای شاطر ها فراهم نماید. قطعا شغل سخت نانوایی نیازمند استفاده از چنین تجهیزاتی می باشد.

دستگاه پخت نان لواش سه کاره

مزیت های استفاده از دستگاه شاطر یار

دستگاه پخت نان لواش سه کاره

اگر با دستگاه سه کاره شاطر یار که همان مدل خشابی می باشد، آشنا باشید و شما جزو کسانی باشید که در نانوایی خود از آن استفاده می کنید این مطلب را تایید خواهید کرد که تا چه میزان روند کاری شما را آسان کرده و چقدر مزیت برای شما و مصرف کنندگان نان به همراه آورده است. دستگاه سه کاره اولین مزیتی که دارد این است که کار سخت چانه کردن و پهن کردن خمیر را از دوش شاطر و نانوا بر می دارد.

این یعنی عملیات چانه کردن به طور کلی حذف می شود و دستگاه خودش خمیر را به طور یکسره پهن می کند و سپس برش می زند و روی بالشتک قرار می دهد که فقط شاطر باید بالشتک را روی فر پخت نان بزند. پس متوجه این موضوع شده اید که دخالت دست شاطر در خمیر برداشته شده است و بهداشت نان به طور کلی بالا رفته و این مهم مورد توجه خریداران نان قرار می گیرد.

نکته بعدی است این است که برای نانوایی هایی که در مناطق شلوغ قرار دارند و در واقع حجم نان تولیدی روزانه به چندین هزار عدد می رسد کار پختن بدون این دستگاه بسیار سخت و طاقت فرسا می شود. اما در این دستگاه این قابلیت وجود دارد که در هر شیفت کاری نزدیک به ۹ الی ده هزار نان با سرعت بالا و با کیفیت یکدست پخته شود.

خرید ارزان دستگاه پخت نان لواش سه کاره

دستگاه پخت نان لواش سه کاره

برای خرید می توانید به سراغ نمایندگی های هر کارخانه تولیدی بروید. دستگاه پخت نان لواش سه کاره به شکل های متعددی در بازار تولید می شود، که البته تنها چند برند در صدر هستند و کاملا شناخته شده می باشند. هر دستگاهی متناسب با میزان مواد اولیه و با توجه به شرایط کارخانه تولیدی تعیین قیمت می گردد. اگر شما به دنبال خرید یک دستگاه با قیمت مناسب و در عین حال بسیار باکیفیت هستید می توانید از مشاور فروش این دستگاه اطلاعات لازمه را جهت سفارش دریافت کنید. این دستگاه برای شما مشتریان گرامی هم به صورت نقدی و هم به صورت قسطی قابل عرضه می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ