آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / قیمت روز دستگاه سه کاره نانوایی لواش

قیمت روز دستگاه سه کاره نانوایی لواش

عملکرد و کیفیت دستگاه سه کاره نانوایی لواش در مشخص کردن قیمت روز آن بسیار موثر می باشد، در عین حالی که هر برندی با توجه به اینکه چند درصد از محصولات اولیه اش را از خارج از کشور واردات می کند، مسلما قیمت ارز هایی همچون دلار می توانند در بالا و پایین شدن قیمت دستگاه نیز نقشی تعیین کننده را ایفا کنند.

دستگاه سه کاره نانوایی لواش

مشخصات ظاهری و فنی دستگاه سه کاره

دستگاه سه کاره نانوایی لواش

دستگاه های مربوط به پختن نان در ایران در برند های مختلفی تولید می شوند. این یعنی هر شرکتی می توان گفت گواهی ثبت اختراع و تولید مربوط به خودش را دارد. حتی ممکن است تفاوت های زیادی در کیفیت قطعات استفاده شده، جنس بدنه دستگاه ها، قیمت نهایی دستگاه و مشخصات ظاهری و فنی دستگاه ها وجود داشته باشد.

در حال حاضر دستگاهی که در این مرکز ارائه می شود در نمونه هایی است که هم ساده و هم نوع خشابی را شامل می شود. مشخصات ظاهری این دستگاه را می توانید در عکس ها مشاهده کنید، همچنان که اگر به دنبال دیدن ریز جزییات و فیلم های این دستگاه هستید می توانید از کارشناس فروش درخواست کنید تا این موارد را برای شما ارسال کنند.

ابعاد عرض و طول و ارتفاع این دستگاه در حدود یک و نیم تا دو متر می باشد. این دستگاه با برق کار می کند اما حضور اینورتر سبب شده است تا میزان برق مورد استفاده بسیار کم باشد. وزن این دستگاه در حدود ۴۰۰ کیلو گرم می باشد و وزن دستگاه گرد بر مقداری بیشتر از این میزان است. کیفیت و جنس این دستگاه بسیار مقاوم است و توانسته طول عمر بالایی را در طی مدت استفاده داشته باشد.

توزیع کنندگان دستگاه سه کاره نانوایی لواش

دستگاه سه کاره نانوایی لواش

در حال حاضر توزیع دستگاه سه کاره نانوایی لواش علاوه بر خود کارخانه ها به وسیله نمایندگی های فروش آن ها در تمامی استان ها انجام می شود. این نحوه توزیع به نفع مشتریان است تا بتوانند به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنند و از خدمات چندین ساله دستگاه استفاده کنند. توزیع این دستگاه ها در حال حاضر برای نانوایی ها می باشد.

کیفیت مطلوب این دستگاه ها مورد قبول بسیاری از مشتریان قرار گرفته است و همین کیفیت اثبات شده سبب شده است تا توزیع و پخش این محصول حتی به بازار های خارجی نیز انجام شود. اگر قصد دریافت مشاوره برای خرید و کارکرد دستگاه دارید می توانید با ارتباط با این مرکز تمامی موارد را دریافت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ