آراد برندینگ
خانه / دستگاه نانوایی / قیمت ویژه دستگاه نانوایی لواش

قیمت ویژه دستگاه نانوایی لواش

قیمت ویژه دستگاه نانوایی لواش برای خرید و استفاده در نانوایی ها توسط کارخانه های سازنده مشخص می شود. دستگاه های پخت نان لواش معمولا در اندازه های متفاوتی تولید می شوند و هر کسب و کاری طبق نیاز خود یکی را تعیین می کند. مشخصا هر چه طول این فر های گردان یا تونلی بیشتر شود، قیمت نیز بالاتر می رود.

دستگاه نانوایی لواش

آشنایی مختصر با دستگاه پخت نان

دستگاه نانوایی لواش

همیشه در بازار در حوزه دستگاه های مربوط به پخت نان شاهد دو نمونه دستگاه های کاملا نو و دستگاه های دسته دوم هستیم. برخی افراد ممکن است برای راه اندازی یک نانوایی ندانند بهتر است از چه نوع دستگاهی استفاده کنند. فلذا می توان گفت در ابتدا باید توانایی شما در کار کردن، ابعاد مغازه و حجم مشتریان آن منطقه مشخص باشد تا بتوانید بهترین دستگاه را انتخاب کنید.

دو مدل دستگاه در حالت کلی برای پختن نان وجود دارند که اکثر شرکت ها این دو مدل را تولید می کنند.

  1. فر گردان یا دوار: ساختار این فر شبیه یک دایره ی بزرگ در حال چرخش می باشد که قطر این دایره می تواند از حدود یک و نیم متر تا حتی ۴ متر در بازار باشد. این فر با چرخش خود و در معرض قرار گرفتن حرارت مستقیم شعله آتش و یا حرارت غیر مستقیم می تواند خمیر نان پهن شده روی کف سنگ خود را بپزد. اصولا این فر ها تقاضای بیشتری نسبت به فر تونلی دارند.
  2. فر تونلی یا ریلی: استاندارد های خاص خودش را این فر دارد و حرکت ریل های آن به شکل طولی می باشد که این ریل می تواند در مسیر چندین متری در معرض حرارت قرار بگیرد، خمیر را از ابتدای ریل خود دریافت می کند، آن را در مسیر حرکت می پزد و به انتهای تونل که می رسد، نان را در سبد جلوی آن رها می کند.

راه اندازی دستگاه نانوایی لواش سنتی

دستگاه نانوایی لواش

هر دستگاه نانوایی لواش سنتی و ماشینی باید در مغازه نصب شود، حتی در کارخانه پیش از ارسال به شخص سفارش دهنده تست شود و یا حتی اگر دست دوم می باشد باید در ابتدا بررسی شود و در مراحل بعدی به سمت راه اندازی شدن برود.

اصولا تکنسین های فنی کارخانه سازنده این دستگاه بعد از ثبت سفارش مشتریان، موارد مربوط به راه اندازی و نصب را انجام می دهند. در مواردی ممکن است مشتریان خودشان به این کار مسلط باشند و یا یک تعمیر کار و نصاب را در دسترس داشته باشند که بیشتر برای نصب دستگاه های دست دوم از آن ها کمک می گیرند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان پاک اندیشان

توزیع انواع دستگاه نان لواش ماشینی

دستگاه نان لواش ماشینی همان دستگاه های ساخته شده از آهن آلات و چدن و …

آراد برندینگ