آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / سفارش دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز قیمت مناسب

سفارش دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز قیمت مناسب

دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز یکی از دستگاه هایی است که فقط در پختن نان های گرد همانند تافتون و لواش های گرد کاربرد دارد. این دستگاه با توجه به کیفیت و عملکرد بسیار خوبی که دارد تعیین قیمت می شود. سفارش این دستگاه کاملا به صورت آنلاین از راه دور و یا حضوری در محل کارخانه امکان پذیر می باشد.

دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز

انواع نان قابل پخت با دستگاه سه کاره

دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز

امروزه کمتر نانوایی ای پیدا می شود که تمایل داشته باشد شیوه های پخت قدیمی را بخواهد دنبال کند. چرا که از طرفی حساسیت مردم بیشتر شده است و تمایل دارند نانی با کیفیت بالا و بدون دخالت دست انسان خریداری کنند و از طرف دیگر تعداد زیاد درخواست کنندگان نان به نانوا ها این اجازه را نمی دهد که بخواهند همچنان با سرعتی پایین به پخت نان با دست مشغول باشند.

فلذا چندین سال است که یک دستگاه به نام سه کاره به بازار تولید و مصرفی نانوایی ها در ایران آمده است. این دستگاه کاملا ایرانی می باشد و فعلا در دو نوع ساده و شاطر یار وجود دارد. اما سوالی که برای اکثریت پیش می آید این است که چه نان هایی را می توان فرایند پختشان با این دستگاه را اتوماتیک تر کرد و کار دست را حذف کرد. باید گفت در حال حاضر دو نوع نان لواش و نان تافتون را می توان با این دستگاه پخت کرد. البته که فرایند کار فقط شامل پهن کردن خمیر و سپس برش زدن نان و در نهایت قرار دادن روی بالشتک می باشد، پس یک شاطر انسانی باید حضور داشته باشد تا این خمیر نهایی را به صفحه داغ دستگاه پخت نان بچسباند.

فروش یک دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز

دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز

فروش دستگاه سه کاره نانوایی گرد پز از طریق سایت نیز انجام می شود. شاید شما در شهر خود به دور از کارخانه های تولید در شهرک های صنعتی نیازمند یک دستگاه از این مدل می باشید. فلذا شما می توانید به هر روشی که برای شما ارزان تر تمام می شود و در آن راحت تر هستید خرید خود را انجام دهید. اما سایت های تولید کننده امکان پذیرش سفارشات دستگاه ها و تولید آن ها را از مسیر های دور را نیز دارند.

فروش این دستگاه ها مستقیما از مراکز تولیدی انجام می شود. البته اگر کشور های خارجی نیز قصد پختن نان های سنتی تافتون و لواش های گرد داشته باشند هم می توانند از وجود این دستگاه های باکیفیت ایرانی و قیمت مناسب بهره مند شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

راه اندازی دستگاه پخت نان لواش سه کاره در قزوین

برای راه اندازی دستگاه پخت نان لواش سه کاره ساخت ایران در هر شهری من …

آراد برندینگ