آراد برندینگ
خانه / دستگاه نانوایی / خرید دستگاه نانوایی شیبدار ارزان قیمت

خرید دستگاه نانوایی شیبدار ارزان قیمت

مدل دستگاه نانوایی شیبدار به تازگی در بازار بسیار سر و صدا ایجاد کرده است و بسیاری ترجیح می دهند به سراغ خرید این دستگاه بروند که در برخی نان ها طبیعتا یک سری مزیت ها نسبت به دستگاه های صفحه تخت دارد. در بازار اینترنتی از طریق این مرکز می توانید نمونه های بسیار باکیفیت و ارزان قیمت آن را به راحتی سفارش دهید.

دستگاه نانوایی شیبدار

آشنایی با دستگاه پخت نان شیبدار

دستگاه نانوایی شیبدار

اگر شما از جمله افرادی هستید که تازه با دستگاه شیبدار آشنا شدید پیشنهاد می کنیم با این مطلب همراه باشید تا بدانید به چه دستگاهی شیبدار می گویند. مولفه های بسیار زیادی در بازار سبب شد تا تولید کننده ها به فکر اختراع فر گردان شیبدار بیفتند. چندین سال است که شرکت های ماشین آلات سعی کرده اند دستگاه جک دار و شیبدار را نیز به لیست تولیدات خود اضافه نمایند.

این دستگاه در حال حاضر قابلیت پختن نان لواش، تافتون و بربری را دارد. اما بهتر است که از آن بخاطر شیبی که دارد برای نان لواش و تافتون استفاده شود و در صورتی که این دستگاه از نوع جک دار آن می باشد که قابلیت تبدیل شدن به صفحه تخت را دارد برای پختن نان بربری استفاده شود. استفاده از دستگاه سه کاره شاطر یار به هر تجهیز دیگری حق تقدم دارد تا در کنار این فر گردان استفاده شود.

این دستگاه کاملا شیب هست و معمولا در بازار در دو مدل تولید می شود. مدل اول اینکه شیب آن قابل تغییر نمی باشد و دستگاه کلا به همین شکل است و مدل دوم که اصطلاحا به آن دستگاه جک دار می گویند، به واسطه جکی که برای دستگاه تعبیه می شود می تواند زاویه شیب تغییر پیدا کند و اصلا دستگاه به شکل صفحه تخت نیز تغییر شکل پیدا کند.

فروش دستگاه نانوایی شیبدار دو متری

دستگاه نانوایی شیبدار

در حال حاضر سایز قطری دستگاه های نانوایی شیبدار در حدود دو متر تا دو متر و نیم هستند. این دستگاه ها هم می توانند در داخل ایران به فروش برسند و هم برای خارج از کشور استفاده شوند. فروش دستگاه ها هم به صورت نقدی و هم قسطی می باشد و تمامی استاندارد ها و مجوز های تولید را نیز شرکت سازنده دارد. می توانید جهت مطلع شدن از ویژگی های این دستگاه و نحوه سفارش آن و حتی دریافت قیمت روز و نحوه کارکرد دستگاه با مشاور فروش ارتباط گیرید. می توانید از این دستگاه در حالت نیمه اتومات و با حذف شاطر های انسانی هزینه های خود را کاهش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان پاک اندیشان

توزیع انواع دستگاه نان لواش ماشینی

دستگاه نان لواش ماشینی همان دستگاه های ساخته شده از آهن آلات و چدن و …

آراد برندینگ