آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / شرکت تولیدی دستگاه پخت نان گردان حرارت مستقیم

شرکت تولیدی دستگاه پخت نان گردان حرارت مستقیم

انواع دستگاه پخت نان گردان به روش های صنعتی با حرارت مستقیم در حال تولید می باشند که بتوانند کیفیت پخت نان را به شکل سنتی ایجاد کنند. شرکت های تولیدی سعی می کنند دستگاه ها را بر اساس هر نان در یک سایز مشخص تولید کنند که هر نانی نهایتا به شیوه تنور سنتی پخته شود و رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.

دستگاه پخت نان گردان

معرفی دستگاه گردان حرارت مستقیم

دستگاه پخت نان گردان

اگر شغل شما نانوایی باشد بدون شک با دستگاه های نانوایی حرارت مستقیم و غیر مستقیم آشنایی دارید. اما اگر قصد راه اندازی یک نانوایی نان سنتی را دارید باید در ابتدا با انواع مدل دستگاه پخت نان آشنا شوید. در ابتدا باید بررسی کنید که سازمان نظارتی در شهر شما برای چه دستگاهی به شما مجوز کار را می دهد. همچنین می توانید از دیگر مغازه های نانوایی فعال در شهرتان پرس و جو کنید که کدام مدل حرارت مستقیم یا غیر مستقیم استفاده اش رایج تر است.

دستگاه حرارت مستقیم دقیقا شبیه به تنور های سنتی گلی می باشد به لحاظ اینکه تمامی شعله ها در ارتباط مستقیم با خمیر نان می باشند و شعله زیری و بالایی سبب می شوند که نان بپزد. یعنی در این تنور های ماشینی حرارت و گرما نیست که خمیر نان را لمس می کند بلکه شعله مستقیم سبب پخت نان می گردد.

برای برخی نان ها همچون بربری بسیاری از نانوایی ها تمایل دارند که از تنور های ماشینی با شعله حرارت مستقیم استفاده کنند. چون که خمیر بربری دارای وزن چانه زیادی می باشد و از دیدگاه شاطر ها باید روی خمیر کاملا پف کند و برشته شود و این مورد در ماشین های حرارت مستقیم بهتر روی می دهد. اما هستند دستگاه هایی که حرارت غیر مستقیم هستند و در مناطقی از کشور ترجیح بر استفاده از این گونه دستگاه ها می باشد.

فروش مستقیم دستگاه پخت نان گردان

دستگاه پخت نان گردان

بالای نود درصد انواع دستگاه پخت نان گردان یا همان دواری که در ایران استفاده می شود تولید داخل کشور هستند و خریداران مستقیما می توانند از کارخانه ها این محصول را خریداری کنند و به راحتی از ده سال خدمات بعد از فروش نیز استفاده ببرند. هر شرکتی مدل های متنوعی را تولید می کند. ممکن است سایز دستگاه ها با یکدیگر تفاوت داشته باشند و یا حتی جنس و ظاهر آن ها. اما ما به عنوان یک شخص مشورت دهنده و فروشنده به کسانی که قصد خرید دستگاه دارند پیشنهاد می کنیم که دستگاهی باکیفیت را بخرند که بعد از مدت کوتاهی مجبور به تعویض آن نشوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه نان لواش گرد

بهترین قیمت دستگاه نان لواش گرد

دستگاه نان لواش گرد در بازار به وسیله برخی برند های معتبر و شناخته شده …

آراد برندینگ