آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و تافتون استفاده می شود و می تواند عملیات چانه کردن و پهن کردن خمیر به صورت دستی را حذف کند و همه ی این کار ها به وسیله دستگاهی پر کاربرد و جالب انجام می شود. می توانید برای سفارش این محصول و دریافت لیست قیمت و جزئیات آن با مشاور فروش در ارتباط باشید.

دستگاه گرد پز نان

ویژگی های دستگاه گرد پز نانوایی

دستگاه گرد پز نان

اگر در بین مشاغل موجود در ایران، نانوایی را سخت ترین شغل ندانیم، می توانیم اما بگوییم که بدون شک در بین شغل های سخت، پر زحمت و طاقت فرسا قرار دارد. این جمله را بدون شک کسانی که چندین سال به کار شاطری و پختن نان مشغول هستند تایید خواهند کرد. همگی مراحلی که در گذشته با دست انجام می شد، از ورز دادن خمیر، چانه کردن، پهن کردن با دست و زدن و برداشتن آن از روی تنور بدون شک مشکل هستند.

اما در همین راستا ایران توانسته پیشرفت های زیادی در زمینه تولید این دستگاه ها داشته باشد و بتواند ماشین ها و تجهیزاتی را اختراع کند که بخشی از این سختی کار را کمتر کنند. یکی از این دستگاه ها سه کاره گرد پز می باشد که این روز ها بدون شک خودنمایی می کند و حضور مفید خود را کاملا اثبات کرده است. از ویژگی های این دستگاه می توان اشاره کرد که نان بهداشتی را تحویل مشتری می دهد، مخصوصا در دورانی که بیماری کرونا بیداد می کند.

همچنان که میزان تولید چندین هزار قرص نان را در طول روز فراهم کرده که عملا انجام این کار توسط نیروی انسانی غیر ممکن بود. این دستگاه دارای چرخ است و به راحتی می توان آن را جابجا کرد. وزن تمامی نان ها یکی است و ابعاد آن ها هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارد.

فروشندگان انواع دستگاه گرد پز نان

دستگاه گرد پز نان

فروش این دستگاه که طبق سفارش مشتریان گرامی تولید می شود از طریق این مرکز انجام می گردد. سعی شده است دستگاه هایی با کیفیت بالا، خدمات بعد از فروش عالی و قیمت مناسب برای کسب و کار نانوایی ها عرضه شود. دقت شود که دستگاه گرد پز نان هم برای تافتون و هم لواش گرد استفاده می شود. این دستگاه دارای قطر غلطک های متعددی می باشد که در هنگام سفارش مشتری آن را برای ساخت تعیین می کند. در حال حاضر فروشندگان سعی کرده اند نوع خشابی آن را معرفی کنند که کاربرد بالاتر و آسان تری دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

راه اندازی دستگاه پخت نان لواش سه کاره در قزوین

برای راه اندازی دستگاه پخت نان لواش سه کاره ساخت ایران در هر شهری من …

آراد برندینگ