آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / خرید بهترین دستگاه لواش گرد پهن کن

خرید بهترین دستگاه لواش گرد پهن کن

دستگاه لواش گرد به عنوان یک شاطر برقی و پهن کن پر کاربرد است که در ایران اولین بار توسط سازندگان مخترع تولید شد. این دستگاه کم کم در نانوایی ها جای خود را به شاطر های انسانی داد و سبب راحت تر شدن کار و صرفه جویی در هزینه ها شد. بهترین این دستگاه ها را می توانید از این سایت برای نان لواش و تافتون خریداری کنید.

دستگاه لواش گرد

آشنایی با پهن گرد گرد بر نان

دستگاه لواش گرد

همه ما با نان لواش به عنوان یک نان نازک مستطیلی آشنا هستیم و عده زیادی در روز تنها می توانند از نان لواش به همراه غذاهای مختلف استفاده کنند. اما در قدیم الایام نان لواش با یک طرح مستطیلی دراز مانندی در ایران به بازار آمد. یعنی شاطر ها با دست وزن کوچکی از خمیر را بر می داشتند آن را با دست به طور کامل گرد می کردند و سپس برای پهن کردن روی بالشتک استفاده می کردند.

کم کم این کار ها به دستگاه های سه کاره و پهن کن های غلطکی رومیزی محول شد. یعنی دستگاه به محض روشن شدن تمامی این کار ها را انجام می دهد. اما در این میان نان لواش گرد نیز همانند نان تافتون گرد به بازار آمد. یعنی تمامی محتویات خمیر لواش هیچ تغییری نکرد تنها شکل ظاهری آن از مستطیل به گرد تغییر یافت. این شد که شاطر برقی مخصوص پهن کردن نان لواش گرد و حتی نان بیضی گرد در کنار مدل مستطیلی آن در بازار تولید شد و در اختیار نانوایی ها قرار گرفت.

فلذا اگر در نانوایی شما نان لواش به شکل دایره ای پخته می شود و مردم محله شما تمایل به خرید این نان با این شکل دارند می توانید از دستگاه شاطر یار گرد برد استفاده کنید تا سرعت پخت نان خود را بالا ببرید.

ارسال دستگاه لواش گرد نان به خراسان

دستگاه لواش گرد

دستگاه های پخت نان را می توانید از مراکز معتبر فعال در سراسر ایران خریداری کنید. این مرکز نیز در زمینه پخش مستقیم دستگاه ها از درب کارخانه فعالیت دارد که اگر از شهر خراسان هستید و می خواهید دستگاه لواش گرد را سفارش دهید می توانید بدون هیچ گونه مشکلات رفت و آمد در ابتدا با مشاور فروش صحبت نمایید و سپس ثبت سفارش خود را انجام دهید. برند های معتبر بازار در این مرکز برای مشتریان ارائه می گردند تا هزینه های آن ها به شدت کاهش یابد و کمکی به رونق تولید کارخانه های سازنده درجه یک نیز در این زمینه بشود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ