آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / خرید دستگاه نان گرد پهن کن غلطکی

خرید دستگاه نان گرد پهن کن غلطکی

دستگاه نان گرد را می توان به عبارتی همان دستگاه سه کاره خشابی شاطر یار نامید که با عنوان پهن کن غلطکی نیز شناخته می شود. این دستگاه ها معمولا چهار یا شش غلطکی هستند و خرید هر کدام طبق درخواست مشتری انجام می شود. این دستگاه ها قابلیت پختن نان نرم و خشک را دارند که شکل نان خروجی به صورت گرد می باشد.

دستگاه نان گرد

آشنایی با انواع دستگاه خمیر پهن کن

دستگاه نان گرد

اگر در مورد خمیر پهن کن ها اطلاعات جامع و کاملی نداشته باشید می توانید به راحتی از مسیر اینترنت به سراغ تولید کننده ها و شرکت های عرضه کننده بروید تا با نمونه های مختلف این دستگاه آشنا شوید و بعد از بررسی های کامل به سراغ سفارش آن بروید.

پهن کن ها از نوع دو غلطکی، چهار غلطکی و شش غلطکی در بازار شناخته می شوند. ساده ترین دستگاه پهن کن گرد همان وردست رومیزی یا دو غلطکی است که با آن معمولا می توان وزن چانه های مختلف را پهن کرد اما طبیعتا هر خمیر زیادی نرم شده و یا ابعاد بزرگ را نمی توان با آن به کار گرفت. یعنی این دستگاه باید دارای طول و عرض و ارتفاع مشخصی باشد که به مشتری موقع خرید اعلام شود.

خمیر پهن کن های چهار غلطکی نمونه دیگری بودند که بعد از وردست رومیزی به بازار راه پیدا کردند. و بعد ها تکمیل تر شدند و نمونه های شش غلطکی به بازار آمدند که در حال حاضر این خمیر پهن کن های سه کاره که حرکت رفت و برگشتی دارند به خوبی مورد توجه شاطر ها قرار گرفتند، چرا که توانسته اند مسیر سخت چانه کردن، پهن کردن و پختن خمیر را بر دارند و یک فرایند مستمر بدون دخالت دست انسان ایجاد کنند.

فروش مستقیم دستگاه نان گرد تافتون

دستگاه نان گرد

دستگاه سه کاره گرد بر نان تافتون یک گزینه بسیار عالی برای پختن سریع و بهداشتی نان های گردی مثل تافتون و لواش گرد می باشد. در حال حاضر فروش مستقیم این ماشین برقی کوچک از طریق این سایت به سراسر ایران انجام می شود و با کارایی بسیار بالایی که داشته اند توانسته اند در بازار بمانند و به دستگاه های جذابی برای نانوا ها تبدیل شوند.

فروش برند های معتبر و قابل اعتماد در بازار می تواند نشانگر کیفیت بالای و قیمت مناسب این دستگاه ها باشد. خط تولید نان ها در نانوایی ها با استفاده از این تجهیزات بروز، کاملا بهداشتی تر و مدرن تر شده است و حتی سود نانوایی ها را به شدت بالا برده، چرا که هزینه های شاطر انسانی بسیار بالا می باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ