آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / خرید دستگاه نانوایی سه کاره پهن کن

خرید دستگاه نانوایی سه کاره پهن کن

دستگاه نانوایی سه کاره پهن کن یکی از دستگاه هایی با اندازه مناسب برای جای دادن در نانوایی ها است که به کمک آن بتوان فرایند پختن نان تافتون و لواش را آسان تر کرد. خرید این دستگاه بدون شک در کنار فر های پخت نان دوار و تونلی یکی از ضروری ترین دستگاه ها می باشد که دستگاه بتواند نان خروجی باکیفیتی را تحویل مشتری بدهد.

دستگاه نانوایی سه کاره

آشنایی با انواع نان سنتی در ایران

دستگاه نانوایی سه کاره

بیشترین نان مصرفی روزانه ایرانی ها در ۴ گروه اصلی جای داده شده اند. نان تافتون که در دو نوع ضخیم و نازک می باشد و در استان های جنوبی و جنوب شرقی معمولا سعی می کنند تافتون هایی با چانه های خمیر سنگین را بپزند که شاید شبیه به نان های روغنی باشد. اما همین تافتون به شکل نازک نیز وجود دارد که از خود نان لواش کمی ضخیم تر می باشد و بیشتر در دیگر استان ها پخته می شود.

نان سنگک که نانی با سبوس هست و فیبر دارد و برای افرادی که دچار بیماری های گوارشی و معده ای هستند گزینه ای بسیار عالی می باشد. این نان معمولا در زمان های قدیم بر روی سنگ های بزرگ شنی در تنور های گلی پخته می شد. اما در حال حاضر تنور هایی آهنی ساخته می شوند که سنگ کف آن ها کاملا شبیه به شن بزرگ است و نان سنگک را به خوبی می پزد.

نان بربری نیز سومین نان سنتی پر استفاده در ایران است. بسیار خوشمزه می باشد و در وعده صبحانه به صورت تازه میل می شود. این نان بیضی شکل است و با دست بر روی آن نوار هایی افقی ایجاد می گردد. و در آخر نان لواش که از بقیه نان ها نازک تر است و در استان های شمالی و مرکزی کشور در حجم انبوه پخته می شود.

قیمت دستگاه نانوایی سه کاره عریض کن

دستگاه نانوایی سه کاره

یک نانوا با سرمایه گذاری کردن مبلغ هر چند اندکی در زمینه خرید یک دستگاه جانبی برای نانوایی می تواند به نتایج خیلی خوبی در فروش روزانه نان خود برسد. در نانوایی های لواش و تافتونی یکی از همین دستگاه ها، دستگاه سه کاره شاطر یار می باشد. دستگاهی که اختراعی بسیار جالب و قابل قبول از سمت متخصصان حوزه ساخت در ایران بود و خوشبختانه مورد اقبال نانوایی ها نیز قرار گرفت. قیمت این دستگاه متناسب با مواد اولیه ای که در آن به کار می رود تعیین می گردد اما جهت مطلع شدن از قیمت روز آن می توانید با کارشناس فروش در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ