آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / خرید بدون واسطه دستگاه گرد بر نانوایی

خرید بدون واسطه دستگاه گرد بر نانوایی

بدون شک دستگاه گرد بر نانوایی یکی از تحول آفرین ترین دستگاه های عرضه شده در صنعت پخت نان های ایرانی است. طبیعتا نان های سنتی ایرانی با نان های کشور های دیگر تفاوت دارند و اما طعم بی نظیر آن ها سبب شده که حتی مشتریان خارجی آماده خرید بدون واسطه این دستگاه ها از ایران شوند و یک نانوایی را در کشور خود راه اندازی کنند.

دستگاه گرد بر نانوایی

تقسیم بندی جدید ترین خمیر پهن کن نانوایی

دستگاه گرد بر نانوایی

بدون شک خمیر پهن کن ها چندین سال است که به عرصه نانوایی ها راه پیدا کرده اند و به دستگاه های نام آشنایی در بین شاطر ها تبدیل شده اند. خواستگاه هر خمیر پهن کن می تواند در هر جای کشور و در نانوایی مخصوص به خود باشد. در رده بندی مدل های جدید این دستگاه ها می توان به انواع سه کاره شاطر یار آن اشاره کرد. البته که در بازار کم و بیش مدل های قدیمی این دستگاه ها نیز استفاده می شوند.

بستگی به نانی که شما می پزید می توانید از دستگاه سه کاره گرد بر برای نان تافتون و لواش گرد استفاده کنید. بهتر است این خمیر پهن کن ها را از شرکت های معتبر که کیفیت و قیمت مناسب دارند خریداری نمایید. پس در حالت کلی می توانیم خمیر پهن کن های نانوایی را به سه دسته دو غلطکی، نوع سه کاره ساده و نوع سه کاره شاطر یار تقسیم بندی کرد.

بهتر هست حتما نوع نان خود را و وزن آن را به مشاور فروش اعلام نمایید تا دستگاهی که برای شما ارسال می شود دقیقا همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید.

بازار دستگاه گرد بر نانوایی در ایران

دستگاه گرد بر نانوایی

دستگاه گرد بر نانوایی تا حد زیادی توانسته است خود را به عنوان یک ابزار فوق العاده مفید به مشتریان نشان دهد. یعنی مزیت های آن و کاربرد مفیدی که در استفاده از این دستگاه وجود دارد، کاملا اثبات شده است. در کلان شهر ها و حتی روستا های کشور می توان از این دستگاه به خوبی استفاده کرد. خوشبختانه در کشور ما با توجه به مناسب بودن قیمت برق می توان از این دستگاه استفاده کرد.

شرکت های سازنده مختلفی پای به عرضه در این بازار گذاشته اند تا به نحوی پوشش دهی سراسری صورت گیرد. خرید نقدی و قسطی نیز برای مشتریان ممکن می باشد که در صورت خرید نقدی شامل تخفیف نیز می شوند. بهتر است در این مسیر اگر آشنایی ندارید از یک مشاور فروش کمک بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ