آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / سفارش یک دستگاه پخت نان پاک اندیشان

سفارش یک دستگاه پخت نان پاک اندیشان

آیا می دانید دستگاه پخت نان پاک اندیشان با توجه به کیفیت بالایی که دارد توانسته در بازار در رتبه های بالایی کیفی در صنعت تولیدات مربوط به پخت نان قرار گیرد و بسیاری از مشتریان بعد از چندین سال استفاده از این دستگاه ها همچنان رضایت کامل را دارند؟ آیا می دانید می توانید از همین سایت مستقیما سفارش محصولات این برند را بدهید؟

دستگاه پخت نان پاک اندیشان

آشنایی با انواع اندازه دستگاه پخت نان

دستگاه پخت نان پاک اندیشان

فر های گردان ماشینی و صنعتی بعد از تنور های گلی به عنوان اولین ماشین آلاتی بودند که توسط ایرانی ها اختراع شدند و پای به نانوایی ها قرار نهادند. در وهله اول شاید تنها می توانستیم نان هایی همچون لواش، تافتون و بربری را بپزیم ولی بعد ها برای نان سنگک نیز دستگاه های مخصوص پخت نان اختراع شد که سنگ کف آن دقیقا شکل شن های موجود در تنور گلی را داشت.

بعد ها سایز دستگاه نیز اهمیت پیدا کرد. مثلا برای نان بربری و سنگک که طول دراز و بلندی را دارند و نیاز به زمان پخت بیشتری نیز دارند، بهتر است از دستگاه های با سایز بزرگتر استفاده کرد تا میزان تولید نان بالاتر برود. مثلا از سایز دو نیم متر تا سایز سه و نیم متر برای آن ها مناسب هستند. اما در این بین نان های تافتون و لواش بیشتر در سایز های دو متر و بیست تا دو ونیم متر پخته می شوند.

توجه مخترعان دستگاه های نان تنها معطوف به نانوایی ها نبود. بعد ها دریافتند که مراکزی همچون رستوران ها، کبابی ها، هتل ها و حتی برخی مراکز اداری نیاز به دستگاه های با سایز کوچکتر دارند تا بتوانند خودشان سریع تر نان را بپزند. این شد که دستگاه سایز یک و نیم متری نیز به بازار راه پیدا کرد و تنها فرقش با دیگر دستگاه های پخت نان در ابعاد و سایز بود.

فروش مستقیم دستگاه پخت نان پاک اندیشان

دستگاه پخت نان پاک اندیشان

دنیای خرید محصول در حال حاضر دیگر شباهتی با زمان های قدیم ندارد. مردم فعالیت های روزمره زیادی را دارند و هزینه های مسافرت و رفتن از یک شهر به شهر دیگری افزایش پیدا کرده است. شاید برای یک خریدار دستگاه پخت نان بهترین مسیر این باشد که از راه دور سفارش خود را ثبت کند. البته که پیش از خرید نیازمند راهنمایی و بررسی هر دستگاهی است و باید فیلم و مشخصات آن دستگاه را دریافت کند. اما در نهایت می تواند خرید خود را به واحد فروش انجام دهد. در حال حاضر در این مرکز فروش مستقیم انواع دستگاه پخت نان پاک اندیشان و دستگاه های خمیر پهن کن سه کاره به صورت نقدی و قسطی انجام می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش کوچک

تولیدی دستگاه پخت نان لواش کوچک

دستگاه پخت نان لواش کوچک در کنار دستگاه های متری بزرگتری که در نانوایی ها …

آراد برندینگ