آراد برندینگ
خانه / دستگاه خمیر پهن کن / بازار فروش دستگاه پهن کن نان گرد

بازار فروش دستگاه پهن کن نان گرد

دستگاه پهن کن نان گرد همان دستگاه هایی هستند که به صورت نیمه اتومات مراحل اولیه و مهم پهن کردن و برش زدن را انجام می دهند. در واقع در بازار فروش دستگاه های خمیر پهن کن، نمونه دستگاه های سه کاره شاطر یار گزینه های بسیار مطلوبی برای استفاده در برش زدن نان لواش و انواع نان گرد با قطر های مشخص می باشند.

دستگاه پهن کن نان گرد

تقسیم بندی انواع نان گرد در ایران

دستگاه پهن کن نان گرد

شاید آنقدری که در ایران می توان نان های متنوعی از انواع سنتی و فانتزی پیدا کرد، در هیچ کجای دنیا پیدا نشود. علاوه بر چهار نان معمول و بسیار شناخته شده ایرانی که حتی به صورت بسته بندی شده به بازار کشور های خارجی نیز راه پیدا کرده اند، می توان گفت هر شهری در ایران نیز یک سری نان محلی مخصوص به خود نیز دارد که همچنان از زمان های قدیم تا به اکنون پخت و مصرف آن ها ادامه پیدا کرده است.

اگر بخواهیم مطرح ترین نان های گرد ایرانی را که ممکن است در ضخامت های مختلفی و در اندازه قطر های نایکسانی باشند را معرفی کنیم می توانیم به نان تافتون، نان لواش گرد، نان روغنی و نان تیری اشاره کنیم. بدون شک نان های محلی نیز اکثرا با دست چانه گرفته و پهن می شوند که شکل نهایی آن ها گرد می باشد حال ممکن است ضخامتشان فرق کند.

به همین منظور شرکت های تولید کننده پخت نان به منظور راحت تر کردن مسیر پخت نان، سعی کردند برای اکثر نان های رایج همچون تافتون و لواش گرد و حتی لواش مستطیلی از دستگاه های سه کاره که تولید کرده اند برای معرفی و استفاده نانوایان بهره گیرند. این دستگاه ها اصلا دست انسان در آن ها دخالت ندارد و شاید نزدیک به نود درصد کار بر عهده دستگاه می باشد. یعنی فرایند تقسیم کردن خمیر و چانه و گرد کردن آن به طور کل برداشته شده است.

نرخ هر دستگاه پهن کن نان گرد

دستگاه پهن کن نان گرد

جوانب و نقاط مثبت هر دستگاه پهن کن نان گرد باید در هنگام خرید بررسی شود. اینکه آیا الان این قیمت گذاشته شده روی دستگاه واقعا برای آن می صرفد یا خیر. طبیعتا اگر برند های بزرگ بازار را بشناسید خواهید دید برخی از آن ها به شدت کیفیت دستگاه بالایی دارند و قیمت مناسبی نیز برای محصولات خود در نظر گرفته اند که فروششان به صورت نقدی و قسطی نیز می باشد.

اما در دستگاه شاطر یار گرد یک نوار برگردان وجود دارد و این علت قیمت بالاتر آن نسبت به شاطر یار مستطیلی می باشد که ممکن است برای برخی از مشتریان سوال شود. بهتر است برای دریافت نرخ روز دستگاه با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

قیمت روز خمیر پهن کن گرد نان تافتون

علی رغم ظهور انواع دستگاه های پخت نان، انواع خمیر پهن کن نان های تافتون، …

آراد برندینگ