آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / فروش دستگاه پخت نان سه کاره با قیمت مناسب

فروش دستگاه پخت نان سه کاره با قیمت مناسب

دستگاه پخت نان سه کاره ای که در این سایت عرضه می شود یکی از دستگاه های با قیمت فوق العاده مناسب می باشد که در راستای مدرن کردن نانوایی ها و کمک به شاطر ها ساخته شده است. در حال حاضر در بازار ایران نانوایی ها محلی برای فروش و استفاده این دستگاه ها از محیط کارخانه می باشند. بهتر است در عصر صنعتی امروز هر نانوایی لواش و تافتونی به این دستگاه مجهز گردد.

دستگاه پخت نان سه کاره

دستگاه دست دوم پخت نان بخریم یا نو

دستگاه پخت نان سه کاره

ایران با کارخانه های بسیاری که در زمینه تولیدات صنعتی پخت نان دارد، به مرکز اصلی تولید کننده دستگاه های نانوایی در دنیا تبدیل شده است که عمده استفاده این دستگاه ها در خود بازار داخلی می باشد اما به جهت کیفیت بالا می توان ایران را در گروه صادر کننده های این دستگاه نیز قلمداد کرد. هر دستگاهی یک طول عمری دارد و طبیعتا هر چه کیفیت مواد اولیه استفاده شده در آن بالا باشد پس مقاومت و طول عمر آن نیز بالا می رود.

بسیاری از نانوها متاسفانه علاقه زیادی به خرید دستگاه دست دوم دارند در حالیکه غافل از این موضوع که ممکن است آن دستگاه دیگر قابل استفاده نباشد و یا سال های آخر عمر خود را طی می کند و باید جزو دستگاه های از رده خارج شده برود. اما از طرفی ممکن است شخص خریدار اطلاعات کافی دستگاه دست دوم را به دست نیاورد و حتی هزینه های تعمیر و نگهداری دستگاه های دست دوم به اندازه یک دستگاه کاملا نو گاهی اوقات ممکن است برسد.

ما به عنوان یک مشاور دهنده و فروشنده در زمینه دستگاه ها پیشنهاد می کنیم که در صورتی که بودجه متناسبی دارید برای کار خود سعی نمایید به سراغ خرید دستگاه های نو و البته باکیفیت بروید. فروش در این مرکز هم به صورت نقدی و هم اقساط صورت می گیرد.

تحویل دستگاه پخت نان سه کاره در خوزستان

دستگاه پخت نان سه کاره

دستگاه پخت نان سه کاره در خوزستان نیز در نانوایی هایی که فعالیت پختن نان های سنتی لواش و تافتون گرد را دارند استفاده می شود. همچنین می توان در این استان حتی در مغازه ها و رستوران ها نیز از فر دوار پخت نان لواش به همراه یک سه کاره استفاده کرد و مسلما انجام دادن این کار برای برخی رستوران ها به صرفه تر می باشد.

تحویل دستگاه ها می تواند هم در درب کارخانه به مشتری صورت گیرد و هم اینکه می توان از طریق ماشین های باربری این دستگاه را تا محل مورد نظر در این استان ارسال کرد و نهایتا دستگاه توسط تکنسین فنی نصب می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ