آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / خرید دستگاه پخت نان لواش جدید جک دار

خرید دستگاه پخت نان لواش جدید جک دار

آیا می دانید دستگاه پخت نان لواش جدید جک دار قابلیت پخت در حالت صفحه تخت و حالت شیبدار را به راحتی دارد؟ برای خرید این دستگاه در حال حاضر می توانید از طریق این سایت اقدام نمایید، که قیمت های بسیار مناسبی برای آن ارائه شده است. همچنین برای دریافت عکس دقیق و فیلم نحوه کارکرد این دستگاه با مشاور فروش در ارتباط باشید.

دستگاه پخت نان لواش جدید

امکان پخت چه نانی با دستگاه جک دار وجود دارد؟

دستگاه پخت نان لواش جدید

صنعت پخت نان در هیچ کجای دنیا تعطیل نخواهد شد، بدون شک بعد از آب، نان است که می تواند یک انسان را زنده و پر از انرژی نگه دارد. پس باید توقع داشت برای بهتر کردن کیفیت نان های تولید شده، برای سهل تر کردن کار نانوا ها و شاطر ها و همچنین برای کاهش دادن هزینه های سرسام آور و اضافی، دستگاه های مدل جدید و با راندمان بالایی به بازار وارد شوند.

در حال حاضر تنور شیب دار و تنور جک دار دو مدلی هستند که به تازگی در ایران اختراع شده اند. شاید برای پختن نان لواش و نان تافتون این دو دستگاه بهترین نمونه ها هستند که اگر در کنار آن ها از خمیر پهن کن های سه کاره و یا ربات ها استفاده شود، تمامی سختی کار کنار گذاشته می شود، نان بدون دخالت دست انسان به دست مصرف کننده نهایی می رسد.

تنور جک دار در زمانی که به حالت شیب قرار داده می شود مناسب برای پختن نان لواش و تافتون است و زمانی که به حالت صفحه تخت برگردانده می شود می توان نان بربری را بر روی آن پخت کرد. همین دو کاره بودن و بسیار شیک بودن آن سبب شده تا علاقمندان خود را در صنعت پخت آسان تر نان پیدا کند. اگر قصد خرید این دستگاه را دارید می توانید با ما در ارتباط باشید.

صادرات دستگاه پخت نان جدید شیبدار

دستگاه پخت نان لواش جدید

حال پای استفاده از دستگاه های شیبدار به خارج از ایران نیز رسیده است. دستگاه های پخت نان جدید شیبدار توانسته اند توجه ایرانیان خارج از کشور را نیز برای راه اندازی یک کسب و کار نانوایی را جلب کنند. به آن ها این امکان داده می شود که از مسیر دور این دستگاه را خریداری کنند و امکان پختن چندین نان را برای خودشان فراهم کنند.

مزیت های این دستگاه در مقابل دستگاه های صفحه تخت بسیار می باشد. مهمترین مورد این است که ربات سه کاره شاطر یار به راحتی می تواند در کنار چنین دستگاهی قرار گیرد و عملیات پختن آسان نان را انجام دهد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش کوچک

تولیدی دستگاه پخت نان لواش کوچک

دستگاه پخت نان لواش کوچک در کنار دستگاه های متری بزرگتری که در نانوایی ها …

آراد برندینگ