آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / تولید دستگاه پخت نان لواش با دستگاه سه کاره

تولید دستگاه پخت نان لواش با دستگاه سه کاره

شرکت های تولید دستگاه پخت نان لواش سعی کرده اند که دستگاه سه کاره شاطریار را بر طبق متد روز و با تکنولوژی بالا در کنار فر گردان ساخته شود تا شخص خریدار بتواند وسایل مورد نیاز برای راه اندازی نانوایی را یک جا خریداری نماید. در هنگام خرید باید از بهترین برند های بازار بررسی هایی انجام شود تا نهایتا با دیدن نقاط مثبت اقدام به خرید نمایید.

دستگاه پخت نان لواش

چرا استفاده از دستگاه شاطریار ضروری است؟

دستگاه پخت نان لواش

همه ما می دانیم که روزمان را مخصوصا وعده صبحانه را نمی توانیم بدون خوردن حتی یک لقمه نان به پایان برسانیم. نان در کنار آب ضروری ترین ماده خوراکی است که برای زنده ماندن و حفظ بقا ضروری می باشد و اما قطعا با توجه به تنوع نانی که در ایران وجود دارد هر شخصی عادت به خوردن یک یا چند نوع آن دارد. اما شیوه های پخت قدیمی که کم کم منسوخ می شوند سبب شده تا شرکت های سازنده دستگاه های پخت نان سعی کنند تجهیزاتی بروز را به بازار بیاورند.

یکی از این دستگاه ها به نان شاطریار یا همان سه کاره شناخته می شود. دستگاهی فوق العاده کاربردی و بعد از خود دستگاه پخت نان از ضروری ترین دستگاه های تقریبا کوچکی هست که در هر نانوایی لواش و تافتون باید وجود داشته باشد. این دستگاه به شدت به بحث پختن نان بهداشتی کمک ویژه ای می نماید و مخصوصا با وجود بیماری کرونا دیگر واضح است که باید نانوایی ها به سمت مدرنه شدن به پیش بروند.

اما این تنها مزیت آن نمی باشد و بسیاری از ویژگی های دیگری دارد که شاید در این مطلب مجال ذکر همه آن ها نباشد. این دستگاه سرعت پختن نان را بالا می برد و خستگی های چانه کردن و پهن کردن خمیر را از دوش نانوا بر می دارد. چرا که شغل نانوایی یکی از مشاغل سخت در بازار می باشد.

خرید دستگاه پخت نان لواش از راه دور

دستگاه پخت نان لواش

انواع دستگاه گردان مخصوص نان لواش که تا حدود زیادی قابلیت پختن نان تافتون و بربری را نیز دارند در ایران به مدل ها و برند های مختلفی تولید می شوند. اما شاید پیش از خرید بهتر باشد تا دستگاهی باکیفیت را پیدا نمود و سپس آن را خریداری کرد. برخی از افراد فقط به دنبال خرید دستگاه های ارزان قیمت هستند، در حالی که هیچ ارزانی بی دلیل نمی باشد. بدون شک کیفیت مواد اولیه استفاده شده در برخی کارگاه ها آنقدر پایین است که فرد خریدار مجبور می شود بعد از یک الی دو سال به سراغ خرید دستگاه دیگری برود. اما اگر می خواهید از همان راه دور دستگاه سفارش دهید و به دنبال دستگاه باکیفیت و درجه یکی هستید پیشنهاد می کنیم با ما ارتباط گیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ