آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / قیمت بهترین دستگاه سه کاره نانوایی تافتون

قیمت بهترین دستگاه سه کاره نانوایی تافتون

تمامی جوانب برای قیمت گذاری دستگاه سه کاره نانوایی تافتون بررسی می شود و سپس قیمت را کارخانه های تولیدی تعیین می کنند. آیتم های مهمی مد نظر یک شرکت تولیدی است که تشخیص می دهد که نرخ دستگاه به گونه ای تعیین شود که مسلما نه شرکت تولیدی دچار ضرر شود و نه شخصی که قصد خرید این محصول را دارد.

دستگاه سه کاره نانوایی تافتون

امکانات موجود در دستگاه شاطر یار

دستگاه سه کاره نانوایی تافتون

دستگاه سه کاره شاطر یار که همان دستگاه پهن کن تقریبا اتوماتیک می باشد یکی از دستگاه های بالقوه عصر حاضر است که وقتی یک شخصی که نانوا می باشد و آن را از نزدیک می بیند به این موضوع پی می برد که این دستگاه چقدر مفید است و تا چه حد امکانات منحصر به فردی در آن وجود دارد. در بطن کار با این دستگاه که وارد می شوید متوجه خواهید شد می تواند هزینه های اضافی را از یک نانوایی حذف کند و طبیعتا فروش و میزان پختن نان را نیز بالا ببرد.

در ابتدای امر این دستگاه جای زیادی را نمی گیرد و می تواند در کنار فر تونلی و یا فر پخت نان استفاده شود. همچنان که برق زیادی مصرف ندارد و این به خاطر استفاده از اینورتر می باشد. کارکرد این دستگاه بالا است یعنی شما می توانید در نانوایی در بازه زمانی ۸ الی ۱۰ ساعته آن را روشن بگذارید و هر روز با آن کار کنید که تا چندین سال استفاده عالی دارد.

این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که خمیر در هنگام پهن شدن به آرد موجود در غلطک ها آغشته می شود و خمیر نه چسبنده و شل می گردد و نه سفت می شود. پایه های این دستگاه سبب جابجایی راحت آن شده اند. اگر قصد دیدن دقیق فیلم و عکس های این دستگاه را دارید می توانید از کارشناس فروش درخواست نمایید.

تولید کننده دستگاه سه کاره نانوایی تافتون

دستگاه سه کاره نانوایی تافتون

چندین سال است که تولید دستگاه های جدید پختن نان نسبت به قدیم ها پیشی گرفته اند و تولید دستگاه های جدید همانند دستگاه سه کاره نانوایی تافتون مرهون تلاش متخصصان و مخترعان ایرانی است که به اهمیت وجود این ماشین های بزرگ و کوچک پی برده اند و برای همین است که ایران از تولید کننده های برتر ماشین های پخت نان در تمام دنیا می باشد.

تولید این دستگاه سه کاره سعی شده است که بهترین ورقه های آهنی، استیل و مواد الکتریکی به کار برده شود. ممکن است برخی از این مواد وارداتی و برخی دیگر داخلی باشند. اما هر چه روی کیفیت محصول بیشتر کار می شود، می توان گفت دستگاه طول عمر بیشتری پیدا می کند و این مورد کاملا به نفع نانوایی ها است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ