آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / بهترین قیمت دستگاه نان لواش گرد

بهترین قیمت دستگاه نان لواش گرد

دستگاه نان لواش گرد در بازار به وسیله برخی برند های معتبر و شناخته شده در حال ساخت هست که قیمت این دستگاه ممکن است در هر کارخانه ای تفاوت داشته باشد. اما در این مرکز بهترین قیمت برای خرید این دستگاه ها به مشتریان اعلام می شود و در عین حال دستگاهی با کیفیت اعلا را برای هدف کاری خود خریداری می کنند.

دستگاه نان لواش گرد

بررسی یک دستگاه پهن کن گرد لواشی

دستگاه نان لواش گرد

اگر بخواهیم به نان هایی که همگی ما در طول روز بر سر سفره صبحانه، ناهار و شام می آوریم اشاره ای داشته باشیم می توانیم به اصلی ترین آن ها یعنی نان لواش، تافتون، سنگک، بربری و نان های محلی همچون روغنی و تیری و دیگر نان ها اشاره ای داشته باشیم. اما در بیشتر استان های کشور عادت به خوردن همان چهار نان اصلی وجود دارد.

نان لواش هم که ما می شناسیم در اکثر نانوایی ها به شکل مستطیلی بوده است ولی امروزه نان لواش گرد هم شاهد پختش هستیم. دستگاه پهن کن های گرد کنی که ساخته می شوند قابلیت برش زدن نان لواش گرد و نان تافتون گرد را دارند. یعنی دو نان را می توان با یک دستگاه پخت. وقتی خمیر وارد مخزن این دستگاه می شود به وسیله غلطک ها به مسیر ریل هدایت می شود و پهن می شود.

حال باید این خمیر یکنواخت شده و نرم به وسیله غلطکی که روی ریل در حال حرکت هست، برش زده شود. شکل آن گرد است و روی بالشت نانوایی به صورت حرکت رفت و برگشتی قرار می گیرد و سپس به وسیله یک کاربر انسانی و یا به وسیله دستگاه دیگری که ربات نام دارد می تواند روی فر پخت نان قرار گیرد و پخته شود.

کارخانه دستگاه نان لواش گرد ماشینی

دستگاه نان لواش گرد

تقاضای نانوایی ها برای ساخت نان تافتون گرد سبب شد تا کارخانه ها دستگاه خمیر پهن کن نان لواش گرد ماشینی را طراحی کنند که می تواند هر دو نان را به بهترین شکل ممکن بپزد. در کارخانه انواع دستگاه پخت نان در چندین سایز مختلف و خمیر پهن کن هایی که هم ساده هستند و هم اتومات ساخته می شوند و سفارشات کاملا طبق خواسته های مشتری ساخته می شوند و بعد تحویل داده می شوند.

ابعاد و مشخصات فنی این دستگاه ها در هنگام طراحی در کارخانه ها مشخص می شوند و به مشتری اعلام می گردند که در جریان این مشخصات باشد. حال برای سفارش نان لواش گرد ماشینی یا حتی شکل بیضی آن دستگاه با غلطک هایی به این شکل ساخته می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش کوچک

تولیدی دستگاه پخت نان لواش کوچک

دستگاه پخت نان لواش کوچک در کنار دستگاه های متری بزرگتری که در نانوایی ها …

آراد برندینگ