آراد برندینگ
خانه / فر طبقه ای / خرید فر طبقه ای خانگی و کارگاهی برای پخت نان

خرید فر طبقه ای خانگی و کارگاهی برای پخت نان

این روز ها با توجه به خانگی شدن کسب و کارها، بعضی از خانم های خانه دار به خرید فر طبقه ای خانگی روی آورده اند تا بتوانند به وسیله آن به کار پختن انواع نان فانتزی و شیرینی را انجام دهند. در عین حال از فر طبقه ای می توان برای بیزینس های متوسط کارگاهی نیز استفاده مطلوب را داشت.

فر طبقه ای خانگی

معرفی فر طبقه ای خانگی جهت پخت نان

نان های فانتزی یکی از گونه های جدید و خوشمزه نان می باشند که برای پختن آن ها نمی توان از هر دستگاهی استفاده کرد. در واقع این نان ها نیازمند بخاری یکدست برای مغز پخته شدن هستند.

فلذا باید برای تهیه آن ها به سراغ فر های صنعتی خانگی رفت. فر طبقه ای از اصلی ترین دستگاه ها برای پختن نان های فانتزی صنعتی مانند نان باگت، نان همبرگر، نان های حجیم و نیمه حجیم می باشد.

این فر بر طبق نیاز مشتری می تواند دارای چندین طبقه مختلف باشد. سوخت این دستگاه صنعتی گاز یا برق می باشد و مصرف انرژی بسیار پایینی دارد. عموما برای هر طبقه یک سیستم بخار جداگانه تعریف شده است که کلید های کنترل دما و حرارت مجزایی برای هر طبقه کنار گذاشته شده است.

همچنین که مشتریان می توانند آن را در یک کارگاه کوچک برای کار خود سفارش دهند. یعنی ابتدای کار نیازی نیست که شما به سراغ خرید دستگاه های بزرگ تر با قیمت بیشتر بروید، بلکه نوع سه یا چهار طبقه ای همین دستگاه کاملا استارت کار شما را به خوبی می زند.

فر طبقه ای خانگی

فر طبقه ای را از کجا بخریم؟

ایران از کشور های توانمند در حوزه تولید ماشین آلات می باشد و همه ما می دانیم که کیفیت و قیمت دستگاه های ایرانی سبب شده بتوان آن ها را برای مشتریان خارج از کشور نیز صادر کرد.

خرید حضوری فر طبقه ای قطعا در عصر حاضر سختی های خاص خودش را دارد. یعنی شما باید چند روز وقت بگذارید، و بخش زیادی هزینه خرج نمایید با بخواهید فر را خریداری کنید.

اما اینترنت به کمک شما آمده است. در فضای اینترنت می توانید به آسانی از یک سایت اینترنتی که در حوزه تولید و فروش فعال است در اول کار مشورت لازم را دریافت نمایید و سپس سفارش خود را به آسانی ثبت کنید.

خرید های اینترنتی از پر رونق ترین روش ها برای تمامی مشتریان می باشند که در صورت خرید از یک مرکز معتبر برای آن ها مزایای بسیاری دارد که می توانند بدون هیچ گونه دردسری دستگاه را در زمان معین شده تحویل گیرند.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فر قنادی 12 دیس

تولید کنندگان فر گردان بخار دار طبقاتی

یکی از دستگاه های مجهز تولید شده برای پختن نان های فانتزی خوشمزه، فر گردان …

آراد برندینگ