آراد برندینگ
خانه / دستگاه خمیر پهن کن / سفارش دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر خمیر نان لواش

سفارش دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر خمیر نان لواش

معمولا سفارش دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر خمیر نان لواش را از سمت نانوایی های کوچک و یا شرکت های بزرگ که به کار تولید و بسته بندی نان لواش مشغول هستند صورت می گیرد. این دستگاه ها تنوعی دارند که برخی از آن ها برای فر های گردان قابل استفاده می باشند و برخی دیگر مناسب فر های تونلی هستند.

دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر خمیر نان لواش

وزن دستگاه های پهن کن چقدر است؟

دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر خمیر نان لواش

همه دستگاه های صنعتی بسته به اینکه از چه موادی ساخته شده اند، می توانند در وزن های سنگین و تقریبا نیمه سنگین قرار داده شوند. طبیعتا هر چه ابعاد یک دستگاه کوچکتر باشد یا اصطلاحا دستگاه جمع و جورتر باشد، می توان گفت وزن سبک تری نیز خواهد داشت. در مورد دستگاه های پهن کن از انواع رومیزی گرفته تا دستگاه های سه کاره که ابعاد بزرگتری دارند وزن های مختلفی را می توان برای آن ها پیدا کرد.

در واقع در شرکت های تولیدی این دستگاه ها از آهن الات، فولاد، استیل ها و قطعات الکتریکی ساخته می شوند. آهن آلات هم وزن های بالایی دارند و می توان گفت به طور تقریبی برای دستگاه های سه کاره وزنی ما بین ۴۰۰ الی ۶۰۰ کیلوگرم وجود دارد. البته باید دقت کنید که مثلا وزن دستگاه شاطر یار گردبر با وزن دستگاه شاطر یار نان لواش فرق دارد و سه کاره گردبر به علت داشتن نوار برگردان سنگین تر است.

همچنین دانستن این موضوع نیز کاملا واضح است که برند های مختلف موجود در بازار که هر کدام دستگاه و مواد اولیه مخصوص به خود را دارند مسلما وزن دستگاه های شان با یکدیگر تفاوت دارد و در هنگام خرید مشخصات فنی باید در اختیار خریدار گذاشته شود تا کاملا مطلع باشد.

نرخ دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر خمیر نان لواش

دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر خمیر نان لواش

حال برای یک دستگاه پهن کن اتوماتیک گردبر خمیر نان لواش چه قیمتی در بازار ارائه می شود که به صرفه باشد. باید بدانید که هر دستگاهی از هر برندی که قیمت بالاتری دارد نشان از باکیفیت تر بودن دستگاه نمی باشد. برخی اوقات شما به عنوان یک درخواست کننده دستگاه سه کاره می توانید از یک مرکز و کارخانه تولیدی معتبری، دستگاه ها را با کیفیت بالاتر و حتی قیمت ارزان تری خریداری کنید.

پس باید بدانید که برای خرید نرخ دستگاه ها را ابتدا باید جویا شد و در عین به این مورد نیز توجه کنید که چه شرکتی خدمات پس از فروش رضایت بخش تری را ارائه می دهد. اگر شما به دنبال سفارش دادن دستگاه شاطر یار با قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی و حتی خرید اقساطی هستید می توانید با کارشناس فروش این سایت در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

قیمت روز خمیر پهن کن گرد نان تافتون

علی رغم ظهور انواع دستگاه های پخت نان، انواع خمیر پهن کن نان های تافتون، …

آراد برندینگ