آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / شرکت دستگاه نانوایی شاطر برقی ۶ غلطکی

شرکت دستگاه نانوایی شاطر برقی ۶ غلطکی

دستگاه نانوایی شاطر برقی یکی از دستگاه های شش غلطکی است که در بازار تولید خمیر پهن کن ها از نمونه های دو، چهار و شش غلطکی تولید می شود. شاطر شش غلطکی بهترین خمیر پهن کن تقریبا نیمه اتومات هست که شرکت تولید و عرضه آن در ایران قرار دارد و در حال حاضر از طریق این وب سایت به دست مشتریان نیز می رسد.

دستگاه نانوایی شاطر برقی

معرفی انواع دستگاه پهن کن غلطک دار

دستگاه نانوایی شاطر برقی

شاید در تمام دنیا به دنبال نان های سنتی بگردید هیچ کشوری به اندازه ایران نه تنوع نان سنتی خوشمزه داشته باشد و نه تعدد نانوایی های مختلف. هر نانوایی وظیفه دارد تا هر روز به پختن نان متناسب با منطقه خود مشغول باشد و بتواند نیاز مردم شهرش را تامین کند. این فرایند پختن نان تنها با زحمت انسان های میسر نمی شود، بلکه در زمان مدرن دنیای امروز، بخش عمده ای از کار را دستگاه های پخت نان انجام می دهند.

در اینجا می خواهیم به معرفی خمیر پهن کن های غلطکی دار بپردازیم که می توانیم بگوییم قدمتی طولانی ندارند و تقریبا جدید هستند، اما در همین چند سالی که آمده اند تغییرات چشم گیری را برای نانوایی ها و کیفیت مثبت نان خروجی ایجاد کرده اند.

اولین دستگاه خمیر پهن کن دو غلطکی نام دارد که هم چنان استفاده های مخصوص به خود را دارد. این دستگاه بسیار کوچک است و وزن کمی دارد و برای قرار دادن روی میز استفاده می شود. سپس چانه های خمیر به وسیله آن پهن می شوند.

دومین دستگاه پهن کن های چهار غلطکی هستند که شاطر یار ساده محسوب می شوند ولی با کم کم جای خود را به پهن کن های شش غلطکی داده اند که اکثرا در بازار ایران این مورد تولید شده چون روند پختن نان را بهتر کرده است.

فروشنده انواع دستگاه نانوایی شاطر برقی

دستگاه نانوایی شاطر برقی

در این مرکز به صورت تخصصی فروش انواع خمیر پهن های نانوایی در حجم عمده برای بازار داخل و بازار خارج از کشور صورت می گیرد. انواع دستگاه نانوایی شاطر برقی در کنار خود فر های پخت نان دوار و تونلی نیز تولید می شوند و نهایتا با قیمت های مناسب و کیفیت های ویژه به دست مشتریان می رسند. اگر قصد خرید پهن کن دو یا چهار یا شش غلطکی را دارید می توانید در ابتدای امر با کارشناس فروش این سایت، مشورت نمایید تا بعد از بررسی های لازمه بهترین دستگاه مناسب کار شما به شما معرفی گردد. سپس می توانید سفارش خود را از هر شهر و کشوری که هستید به راحتی انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ