آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / فروشنده دستگاه پخت نان سنگک ماشینی بدون شاطر

فروشنده دستگاه پخت نان سنگک ماشینی بدون شاطر

این روز ها استفاده از دستگاه پخت نان سنگک ماشینی به شدت بالا رفته، به طوری کار پختن نان بدون نیاز به داشتن شاطر انجام می شود. برای خرید این دستگاه ها فروشنده ها و تولید کننده های بسیاری در ایران فعالیت دارند که می توان به آن ها مراجعه کرد.

دستگاه پخت نان سنگک ماشینی

دستگاه تولید نان سنگک ماشینی بدون شاطر

نان سنگک یکی از سنتی ترین و پر فروش ترین نان های ایرانی می باشد که از سبوس کامل برخوردار است و خوردن آن برای معده و بدن و سیستم گوارشی به شدت مفید می باشد.

از زمان های دور به خاطر داریم که از تنورهای گلی و آجری و به کمک ریگ و شن ها نان سنگک را در ابعاد مختلف و با کیفیت های مختلف می پختند. نان به کمک شاطر و نانوا از یک سوراخ وارد تنور می شد و از سوراخ دیگر بعد از پختن خارج می شد.

اما این روش پخت خود شامل معایبی نیز بود. مشتریان مجبور بودند در صف به مدت طولانی منتظر بمانند تا بالاخره نان ها در تنور کوچک پخته شوند، همچنین کیفیت و مغز پخت شدن همه نان ها یکسان نبود و حتی آثاری از سوختگی بر روی برخی قسمت های نان دیده می شد.

اما امروزه با توجه به عوامل زیادی دیگر استفاده از این تنورها و کمک گرفتن از شاطر چندان رواج ندارد، بلکه کار پختن نان به ماشین های صنعتی سپرده شده است که در سریع ترین زمان ممکن بهترین نان را با تعداد زیاد تحویل مشتری ها می دهند.

دستگاه پخت نان سنگک ماشینی

فروشنده دستگاه پخت نان سنگک حرارت غیر مستقیم

اکثر ماشین های صنعتی پخت نانی که این روز ها به وفور در ایران تولید و به فروش می رسند از روش حرارت غیر مستقیم برخوردار هستند. دستگاه نان سنگک نیز دارای این ویژگی می باشد. البته اگر مشتری بخواهد دستگاه مورد نظرش دارای حرارت مستقیم باشد نیز امکان تولید وجود دارد، اما تجربه ثابت کرده روش پخت غیر مستقیم بسیار بهتر است و نانوا ها بیشتر از آن استقبال می کنند.

در اکثر این دستگاه ها صفحه پخت از جنس چدن می باشد. علت استفاده از چدن این می باشد که وقتی خمیر بر روی آن قرار می گیرد نان بعد از پخته شدن به صفحه نمی چسبد و به راحتی جدا می شود. همچنین چدن از فلزاتی می باشد که کم کم داغ می شود، میزان داغ شدن آن بالا است، حرارت را به خوبی در خود نگه می دارد و بعد از خاموش شدن دستگاه حتی تا یک مدت حرارت هنوز وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش کوچک

تولیدی دستگاه پخت نان لواش کوچک

دستگاه پخت نان لواش کوچک در کنار دستگاه های متری بزرگتری که در نانوایی ها …

آراد برندینگ