آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / قیمت دستگاه شاطر برقی تولید ارومیه

قیمت دستگاه شاطر برقی تولید ارومیه

دستگاه شاطر برقی همان دستگاه سه کاره معروف شرکت های پخت نان می باشد و چون با برق کار می کند به این نان نیز شناخته می شود. در ارومیه برند های معتبر و بسیار شناخته شده ای در زمینه این دستگاه وجود دارد که انواع مختلف خمیر پهن کن ها را با قیمت هایی بسیار مناسب عرضه می دارند. این دستگاه از طریق این سایت نیز عرضه می شود.

دستگاه شاطر برقی

انواع سوخت دستگاه های پخت نان ایرانی

دستگاه شاطر برقی

هر شرکتی که دانش تولید دستگاه های پخت نان را در انواع مختلف داشته باشد، تصمیم می گیرد که چه دستگاه هایی را برای بازار عرضه دارد و این دستگاه ها با کدام سوخت کار کنند بهتر است. در ایران به جهت فراوانی نعمات گاز و گازوئیل عموما دستگاه ها با این سوخت ها کار می کنند. قسمت های کوچکی از دستگاه های پخت نان مثلا مانیتورشان نیز با برق کار می کند.

اما دستگاه های دیگری که کوچکتر هستند و موتور آن ها نیاز به گاز و حرارت و مشعل ندارد، تنها به وسیله نیروی برق کار می کنند که البته با قرار دادن اینورتر بسیار کم مصرف و کم هزینه می باشند. مثلا دستگاه های سه کاره خشابی و دستگاه های دو غلطکی، دستگاه های خمیر گیر، اسپیرال، الک آرد، چانه گیر و تقسیم کن همگی با برق کار می کنند.

شایان ذکر است این سوخت ها با توجه به قیمت آن ها و میزان در دسترس بودن آن ها در ایران انتخاب شده اند. یعنی ممکن است در یک کشور خارجی قیمت برق بسیار یه صرفه تر از گاز و گازوییل باشد. حال باید برای صادرات این دستگاه ها به این آیتم ها نیز توجه شود.

خرید یک دستگاه شاطر برقی نانوایی

دستگاه شاطر برقی

یک دستگاه شاطر برقی نانوایی می توان هم برای پختن نان لواش و هم برای پختن نان تافتون ساخت. بعد نانوایی ها می توانند به لحاظ نیاز خود از طریق این سایت یکی از این دو دستگاه یا هر دو را سفارش دهند. به لحاظ ظاهری این دو دستگاه با یکدیگر تفاوت دارند. در دستگاه سه کاره مخصوص نان تافتون از غلطک هایی متناسب با نیاز مشتری که تعیین کننده قطر نان هست استفاده می شود. سپس این دستگاه یک نوار برگردان برای اضافه خمیر دارد.

اما دستگاه نوع لواش نیز که خشابی می باشد دیگر نیازمند نوار برگردان نمی باشد و عملا ارزان تر نیز هست. خرید این محصول نیز اصلا کار سختی نمی باشد. شما می توانید بعد از دریافت عکس و فیلم دستگاه از مشاور فروش، از شرایط خرید و پرداخت نقدی و قسطی نیز مطلع شوید و سفارش خود را در کمترین زمان ممکن ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ