آراد برندینگ
خانه / فر طبقه ای / لیست قیمت فر طبقه ای نان فانتزی ۱۶۰۰

لیست قیمت فر طبقه ای نان فانتزی ۱۶۰۰

فر طبقه ای نان فانتزی از اصلی ترین دستگاه ها برای پختن نان های درجه یک فانتزی و صنعتی می باشد که نمونه ۱۶۰۰ آن در ایران به راحتی برای خرید در دسترس می باشد. لیست قیمت این محصول نیز می توانید از فروشندگان اینترنتی و تولید کنندگان دریافت نمایید.

قیمت فر طبقه ای نان فانتزی

بهترین فر برای پختن نان فانتزی

همه ما با نان های فانتزی اشنا هستیم و شناخته شده ترین آن ها نیز نان های باگت و همبر می باشند که به وفور در ساندویچی ها استفاده می شوند. این روز ها متنوع ترین نان های فانتزی با طعم های بسیار خوشمزه ای به بازار راه پیدا می کنند.

انواع نان حجیم و نیمه حجیم که به شکل های فانتزی مانندی برای جذب مخاطب و حتی بالا بردن اشتهای افراد پخته می شوند و شاید برای شما هم سوال باشد که این نان ها با چه نوع دستگاهی بهتر تولید می شوند.

بهترین و اصلی ترین دستگاهی که می توان برای پختن نان های فانتزی در حجم کارگاهی و کارخانه ای یا مغازه ای مورد استفاده قرار داد، فر طبقه ای معروف به فر ۱۶۰۰ می باشد.

این فر ۴ طبقه دارد و در هر طبقه ۴ عدد سینی قرار گرفته است. البته سایز طول، عرض و ارتفاع فر ممکن است برای همه ی شرکت های تولید کننده یکی نباشد و فرق کند. حرارت غیر مستقیم و بخاری که به طور مجزا در هر طبقه وجود دارد سبب می شود که تمامی قسمت های نان ها به صورت یکدست پخته شوند و کیفیت و شکل خوبی پیدا کنند.

قیمت فر طبقه ای نان فانتزی

قیمت فر طبقه ای ۴ سینی برای پختن انواع نان فانتزی

فر طبقه ای معمولا به دو صورت توسط مشتریان سفارش داده می شود. یا خرید خود فر به تنهایی و یا اینکه خرید فر با تمامی تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی یک کسب و کار در زمینه تولید انواع نان فانتزی.

پر واضح است که قیمت یک خط تولید کامل بالاتر می باشد. حتی قیمت این محصول در برند های مختلف نیز یکسان نمی باشد. نوع و جنس مواد اولیه، میزان کار نیروهای متخصص برای تولید، کیفیت دستگاه، ظاهر دستگاه و نوع برند همگی می توانند در تعیین قیمت موثر باشند.

برای خرید و سفارش فر طبقه ای باید بدانید که می توانید از طریق اینترنت نیز اقدام به خرید این محصولات نمایید. فر طبقه ای هم برای پختن نان فانتزی و هم انواع شیرینی کاربرد دارد و قیمت آن دقیقا متناسب با تجهیزات کامل یا بدون تجهیزات مشخص می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فر قنادی 12 دیس

تولید کنندگان فر گردان بخار دار طبقاتی

یکی از دستگاه های مجهز تولید شده برای پختن نان های فانتزی خوشمزه، فر گردان …

آراد برندینگ