آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / کارخانه دستگاه سه کاره نانوایی اصفهان

کارخانه دستگاه سه کاره نانوایی اصفهان

مشکلات نانوایی ها سبب شده تا کارخانه دستگاه سه کاره نانوایی اصفهان نیز راه اندازی شود تا با اعمال روند پخت نان جدید در اکثر نانوایی های صنعتی و سنتی، بتوانند بخشی از رضایت کار را برای شاطر ها ایجاد کنند. مسلما نانوایی شغل سختی می باشد و در این راستا تولید کننده ها می توانند با دستگاه هایی باکیفیت به آن ها کمک نمایند.

دستگاه سه کاره نانوایی اصفهان

آشنایی با شیوه پخت دستگاه نان لواش

دستگاه سه کاره نانوایی اصفهان

نان لواش بعد از نان تیری به عنوان نازک ترین نان شناخته می شود که در ایران معمولا سعی شده با اتوماتیک ترین دستگاه ها تولید شود. همگی نانوایی ها به لحاظ استفاده از دستگاه های پخت نان کاملا شبیه و یکسان نمی باشند. در واقع شاکله کار یک نانوایی با دستگاه دوار یا فر تونلی و یا فر گردان ساخته می شود. اما در حال حاضر برای پختن نان لواش از فر های دوار و یا تونلی کاملا اتومات استفاده می کنند.

حال برای پختن نان لواش در ابتدا باید خمیر آن را با استفاده از آرد سفید، نمک، مخمر و آب به دست آورد. در واقع بهتر است همه این مواد با میزان مشخصی با یکدیگر ترکیب شوند و مدت استراحت کافی داشته باشند تا به خوبی بتوان از دستگاه های سه کاره شاطر یار و دستگاه پخت نان برای آن ها استفاده کرد. این نان چون نازک است نباید مدت زیادی در فر بماند. در واقع با یک دور چرخش فر گردان به طور کامل می پزد.

در فر تونلی نیز باید سرعت حرکت ریل زیاد باشد تا نان زیاد در معرض حرارت قرار نگیرد و همین امر سبب خشک شدن آن نشود. بهتر است برای پختن آسان تر از دستگاه سه کاره مخصوص نان لواش نیز استفادهد گردد.

خرید دستگاه سه کاره نانوایی اصفهان در بازار

دستگاه سه کاره نانوایی اصفهان

بازار دستگاه سه کاره نانوایی اصفهان و در حالت کلی دستگاه های پخت نان شبیه بازار های محصولات کوچکتر و با قیمت کمتر نیز نمی باشد. این دستگاه ها اصولا مستقیما از کارخانه ها و یا توسط نمایندگی های با همان قیمت کارخانه عرضه می شوند. خرید از نمایندگی ها و عاملیت های فروش می تواند برای مشتریان در مواردی حتی به صرفه تر باشد و برای همین هزینه های نصب و راه اندازی برای آن ها کمتر می شود.

هم اکنون نیز می توانید برای سفارش دستگاه سه کاره شاطر یار مخصوص نان لواش و تافتون با کارشناس فروش این مجموعه ارتباط بگیرید تا دقیقا اطلاعات لازمه را کسب نمایید و خریدی رضایت بخش را بتوانید به ثبت برسانید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ