آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / راه اندازی یک دستگاه شاطر یار پاک اندیشان

راه اندازی یک دستگاه شاطر یار پاک اندیشان

دستگاه شاطر یار پاک اندیشان که به عنوان یکی از بزرگترین و بهترین برند های ایرانی در زمینه تولید انواع ماشین آلات پخت نان ایرانی می باشد، یک دستگاه بسیار باکیفیت و دارای طول عمر بالا می باشد که بسیاری از نانوایی ها تمایل دارند برای پختن نان لواش و یا تافتون یکی از این دستگاه ها را در محل کار خود راه اندازی کنند.

دستگاه شاطر یار پاک اندیشان

آشنایی با نان بربری ایرانی

دستگاه شاطر یار پاک اندیشان

در این تیتر می خواهیم به معرفی یکی از نان های سنتی و قدیمی ایرانی بپردازیم که سابقه پخت بسیار زیادی در ایران باستان دارد و همچنان آنقدر خوشمزه و باکیفیت است که پای تولید آن توسط ایرانیان مقیم خارج به بسیاری از کشور های دیگر نیز رسیده است و شاهد استفاده نوع بسته بندی آن حتی در بسیاری از سوپر مارکت های خارج از کشور هستیم.

این نان دارای شکلی بیضی مانند دراز می باشد. در قدیم الایام تنها با دست چانه های این نوع نان را پهن می کردند و بر روی آن با دست شیار های افقی مانندی را ایجاد می کردند و هنگام گذاشتن روی بستر پخت نان، سبوس و کنجد می پاشیدند. اما در حال حاضر جدای از شیوه پخت سنتی که همچنان رایج می باشد، در ایران دستگاه های فر تونلی اختراع شده اند.

این فر ها در ابتدای خودشان یک دستگاه خمیر ریز ریزشی دارند که خمیر را به طور پیوسته و مداوم به همان شکل نان بربری روی بستر پخت نان می ریزد و سپس در انتهای تونل بعد از پخته شدن نان، به وسیله تیغه تیز نان برش می خورد. این نان کاملا به صورت اتوماتیک و دستگاهی تولید می شود و از اینکه دست انسان در پختن آن دخالتی ندارد گزینه بسیار مطلوبی برای مصرف کنندگان نان است که آن را خریداری کنند.

خرید صادراتی دستگاه شاطر یار پاک اندیشان

دستگاه شاطر یار پاک اندیشان

دستگاه شاطر یار پاک اندیشان که در ایران چندین سال در حال تولید می باشد، به لحاظ کیفیتی کاملا اثبات شده و مورد اقبال مشتریان ایرانی و خارجی قرار گرفته است که در حال حاضر خیلی ازمشتریان خارجی تمایل به خرید انواع دستگاه های پخت نان برند پاک اندیشان از ایران را دارند. این دستگاه بسیار شیک و زیبا طراحی شده است و کار کردن با آن بسیار ساده می باشد.

یک تکنسین فنی و یک شاطر انسانی هر دو می توانند با این دستگاه کار کنند و اصلا نیازی به مهارت خاصی یا دانشی از قبل ندارد. مسلما صادرات این دستگاه می تواند به رونق کارخانه های ایران کمک نماید و در عین حال باعث بهبود دادن کار نانوایان در خارج از کشور نیز می شود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ