آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / عرضه یک دستگاه سه کاره نان تافتون

عرضه یک دستگاه سه کاره نان تافتون

اگر برای سفارش یک دستگاه سه کاره نان تافتون اطلاعات جامع و کاملی ندارید، می توانید از سایت های عرضه کننده این دستگاه همانند این سایت اطلاعات لازمه را دریافت نمایید مبنی بر اینکه کدام برند مناسب تر است و چگونه می توان یکی از این دستگاه ها را خریداری کرد. ما در تمامی طول هفته پاسخگوی شما مشتریان گرامی هستیم.

دستگاه سه کاره نان تافتون

تجهیزات مورد نیاز برای پختن نان تافتون

دستگاه سه کاره نان تافتون

همگی ما با نان تافتون آشنا هستیم و حتی نان روزمره بسیاری از ما ایرانی ها است. خود نان تافتون ممکن است مدل های مختلفی به لحاظ ظاهری و اندازه و ضخامت داشته باشد، اما در کل نان گرد خوش طعم و پر از انرژی و سالمی می باشد. این نوع نان در ایام قدیم به وسیله تنور های گلی به دست زنان پخته می شد. بعد ها مغازه هایی با عناوین نانوایی در جای جای شهر ها و روستا ها بر پا شدند که در آن ها هیچ گونه تجهیزات و ماشین آلاتی دیده نمی شد. یعنی شاطر ها با تنور های گلی و با کمک دست نان های تافتون را می پختند.

اما با گذشت زمان افرادی به کمک نانوایی ها آمده اند و کم کم تولیدی ها و کارخانه هایی را برای ساختن ماشین آلات پخت نان ایجاد کردند که کار نانوایی ها را آسان تر کرد و نان خروجی را بسیار باکیفیت تر نمود. این تجهیزات که امروزه برای پختن نان تافتون استفاده می شوند، شامل دستگاه پخت نان که می تواند دوار یا ریلی باشد، دستگاه سه کاره شاطر یار یا خمیر پهن کن دو غلطکی، دستگاه خیمر گیر، الک کن آرد، توری سرد کن و میز کار می باشد.

سفارش دستگاه سه کاره نان تافتون در هرمزگان

دستگاه سه کاره نان تافتون

در استان هرمزگان نیز همانند استان های دیگر تقاضای بالایی برای پختن و مصرف نان تافتون وجود دارد. اگر نانوایی ها بخواهند فرایند پختن این نان را بهتر مدیریت کنند، نان را با قیمت ارزان تری به دست مشتری بدهند و یا اینکه پخت مضاعفی را داشته باشند، دیگر روش های سنتی پاسخگو نمی باشد و حتی هزینه های گزاف شاطر انسانی اصلا به صرفه نمی باشد.

برای همین منظور می توان از دستگاه های حال حاضر که تا ده الی ۲۰ سال بسته به نمونه ای که هستند و می توانند کار کنند استفاده کرد. دستگاه سه کاره نان تافتون دقیقا یکی از همین موارد می باشد که به دستگاه شاطریار نیز معروف می باشد و امکان استفاده و ارسال به هرمزگان و شهرستان های دیگر نیز وجود دارد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ