آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / عرضه یک دستگاه شاطر نانوایی

عرضه یک دستگاه شاطر نانوایی

یک تبلیغ کارآمد می تواند اهمیت یک دستگاه شاطر نانوایی را برای نانوا ها و شاطر های انسانی مشخص کند. اینکه عرضه و اختراع این دستگاه تا چه میزان توانسته است شیوه پختن نان را به شکل مثبت و رضایت بخشی را تغییر دهد و این امر هم مورد قبول نانوایی ها، هم شرکت های تولید کننده دستگاه و هم مردم که مصرف کننده نان هستند، می باشد.

دستگاه شاطر نانوایی

مشخصات نان سنتی لواش چیست؟

دستگاه شاطر نانوایی

در ایران چهار نوع نان لواش، سنگک، بربری و تافتون در تمامی استان ها به شکلی گسترده در نانوایی های سنتی و مدرن تولید می شوند. ممکن است برخی شهر ها حتی نان های سنتی دیگری مختص به خود را داشته باشند، اما مهم این است که خرید این نان ها به راحتی در تمامی شهر ها و مناطق انجام می شود. نان سنتی لواش که به طور معمول به شکل مستطیل می باشد در دو نوع خشک و تازه تولید می شود.

اکثر مردم برای کنار غذاهای خود نیازمند نوع تازه و نرم آن هستند و سعی می کنند به طور روزانه یا نهایتا دو روز یکبار آن را تهیه کنند تا همیشه نان تازه بخورند. این نان همانند دیگر نان ها از مواد اولیه ای همچون آرد گندم که به آرد سفید نیز معروف است در کنار آب و مخمر و نمک به دست می آید. اینکه هر کدام از این موارد به چه میزان استفاده شوند به شیوه تولید نانوا و شاطر بر می گردد. روی نان هم اگر دقت کرده باشید دایره های کوچک و ریزی وجود دارد که عملا شکل نان را ایجاد کردند و این بخاطر سنگ دستگاه پخت نان است.

شرکت تولیدی دستگاه شاطر نانوایی

دستگاه شاطر نانوایی

شهرک های صنعتی بسیاری در ایران هستند که دو عامل سرمایه و تخصص نیروی انسانی را کنار هم گذاشته اند و توانسته اند به تولید ماشین آلات پخت نان بپردازند. شرکت های تولیدی را می توان با برند های مختلف و در استان های مختلف پیدا کرد. هر شرکتی حجم کاری و دستگاه های تولیدی مخصوص به خود را دارد و سعی می کند همیشه طراحی ها را بروز نگه دارد و همیشه وسیله ای برای پختن آسان تر نان طراحی کند.

دستگاه شاطر نانوایی در اکثر این شرکت ها تولید می شود. اسم دیگر این دستگاه سه کاره نانوایی است. حتی ممکن است با نام شاطر برقی نیز آن را شنیده باشید. تولیدی های برتر همیشه در صدر هستند و مشتریان راضی بسیاری را دارند. یک شرکت تولیدی که قیمت مناسب و خدمات خوب و کیفیت بالایی داشته باشد همیشه مورد اقبال مشتریان است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ