آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / فروشگاه دستگاه شاطری نان تافتون در مشهد

فروشگاه دستگاه شاطری نان تافتون در مشهد

پای استفاده دستگاه شاطری نان تافتون خیلی سال است که به شهر مقدس مشهد نیز رسیده است. در شهر مشهد در نانوایی های تافتون و لواش بدون شک حضور یک دستگاه شاطریار از الزامات می باشد و این به دلیل زیارتی سیاحتی بودن این شهر می باشد. در حال حاضر فروشگاه آنلاین آماده ارائه و نصب این دستگاه می باشد.

دستگاه شاطری

انواع نان تافتون در ایران

دستگاه شاطری

در این تیتر می خواهیم با انواع نان تافتون که می توانیم بگوییم پر مصرف ترین نان ایرانی می باشد، آشنا شویم. در وهله اول می دانیم که خمیر نان تافتون برای اکثر شهر ها تقریبا شبیه به هم می باشد. اما ممکن است وزن چانه خمیر، بافت و اندازه قطر نان، ضخامت نان نهایی در شهر های مختلف فرق داشته باشد.

در حالت کلی نان تافتون در دو شکل نازک و ضخیم پخته می شود. اصولا در شهر های از نیمه مرکزی به بالای کشور نان تافتون همانند نان لواش نازک است. اما در استان های جنوبی کشور وزن چانه ها ممکن است تا حد یک کیلو و ۷۰۰ گرم نیز برسد. شاید این نان شبیه نان روغنی شود. اما در هر صورت می توان آن را نان تافتون ضخیم نام گذاری کرد که مردم استان های جنوب به خوردن این نوع نان بیشتر تمایل و عادت دارند.

مشخصا نان تافتون نازک سریع تر می تواند در بستر پخت نان بپزد، اما برای نوع ضخیم آن ممکن است نیاز باشد دستگاه چند دور بگردد تا نان کاملا پخته و نرم شود. برای هر دو این نان ها در عصر پیشرفته حال حاضر می توان از دستگاه های پخت گردان و فر های ریلی به خوبی استفاده کرد و مراحل پخت را مکانیزه تر و آسان تر نمود.

سفارش مستقیم دستگاه شاطری از راه دور

دستگاه شاطری

دستگاه شاطری نام دیگر دستگاه سه کاره اتوماتیک می باشد و در نزد نانوایان گرامی به اسم های مختلف شناخته می شود. برخی از مشتریان در ارتباط گرفتن با این مجموعه فروش سوالی می پرسند که آیا خرید و ارسال دستگاه از راه دور نیز ممکن می باشد یا خیر؟ در پاسخ باید گفت در عصر پر از مشغله و در دنیایی که مردم ممکن است برای یک مسافرت کوتاه نیازمند به هزینه های گزاف باشند، بدون شک خرید از راه دور به صرفه ترین و بهترین کار می باشد.

یعنی شما به عنوان یک خریدار که حق خرید حضوری و مستقیم از مرکز کارخانه را دارید، در صورت نداشتن شرایط خرید حضوری می توانید از هر شهری که هستید در ابتدا مشخصات نان خود و تنور خود را بفرمایید، سپس مشخصات کامل دستگاه شاطریار را دریافت نمایید و بررسی کنید، در نهایت می توانید از کارشناس فروش راهنمایی بگیرید و بعد از تمامی این مراحل سفارش خود را ثبت نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ