آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / فروش یک دستگاه شاطر اتوماتیک نان تافتون

فروش یک دستگاه شاطر اتوماتیک نان تافتون

نقاط قوت و مثبت دستگاه شاطر اتوماتیک نان تافتون بسیار مورد توجه نانوایی های قرار گرفته است که پختن نان تافتون شغل اصلی آن ها می باشد. هر دستگاهی که در بازار به فروش می رسد و می تواند سیستم کاری نانوایی ها را راحت تر کند، بدون شک مورد توجه قرار خواهد گرفت و مصرف کنندگان می توانند متناسب با آن ها نان صنعتی خوبی را به دست مشتری برسانند.

دستگاه شاطر اتوماتیک نان تافتون

موارد مورد نیاز برای پخت نان تافتون

دستگاه شاطر اتوماتیک نان تافتون

اگر از یک نانوا بپرسید که دغدغه او در شغلش چه چیزی است، بدون شک خواهد گفت که نانی که تولید می کند دارای کیفیت بالایی باشد که مشتریانش راضی باشند و عملا تبدیل به مشتریانی دائمی شوند. حال برای اینکه این امر اتفاق بیفتد نیز باید بدانید که این دستگاه ها هستند که می توانند این مورد را رقم بزنند و درصد بالایی از کیفیت نان بر می گردد به خود دستگاه و اینکه درصدی هم به آرد و طریقه خمیر کردن.

برای نان تافتون ضخیم و نازک نیز باید این موارد کاملا رعایت شوند. کیفیت اتفاقی رخ نمی دهد، برای دائمی بودن کیفیت یک نان باید از دستگاه های بروز و درجه یک استفاده کرد. دستگاه هایی با ابعاد بزرگ همچون دستگاه های تونلی و فر های گردان تماما چدنی، استیل و یا حتی آجر شده می توانند هر کدام کیفیت های مختلفی را بپزند.

در وهله بعدی باید به تجهیزاتی همچون دستگاه های سه کاره و شاطر اتومات ها توجه داشت، که دقیقا نان شما چه نوعی می باشد و می خواهید با چه پهن کنی آن را برش بزنید بدون اینکه حتی دست انسان دخالتی را داشته باشد. باید دقت کرد راه اندازی نانوایی تافتون تنها به این دو دستگاه نمی باشد، بلکه از خمیر گیر، الک آرد و میز کار نیز باید کمک بگیرید.

قیمت عالی دستگاه شاطر اتوماتیک نان تافتون

دستگاه شاطر اتوماتیک نان تافتون

این سایت نوید دستگاه های باکیفیت نانوایی را به شاطر ها و صاحبان نانوایی می دهد تا بتوانند دستگاه هایی کاملا مکانیزه شده و متناسب با روش های صنعتی پخت نان را تحویل گیرند و هر نانوایی بتواند پله پله فضای پخت صنعتی را ایجاد نماید. قیمت دستگاه های شاطر اتوماتیک برای نان های تافتون و بربری در کنار دستگاه های خود پخت نان بسیار مناسب می باشند که هر قشری از نانوا ها بتوانند از آن ها سفارش دهند.

برای راهنمایی بیشتر، دریافت عکس و ویژگی های محصولات، و قیمت های ویژه می توانید با ما در هر ساعت از شبانه روز در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ