آراد برندینگ
خانه / فر طبقه ای / تولید کنندگان فر گردان بخار دار طبقاتی

تولید کنندگان فر گردان بخار دار طبقاتی

یکی از دستگاه های مجهز تولید شده برای پختن نان های فانتزی خوشمزه، فر گردان بخار دار طبقاتی می باشد. این دستگاه کاملا با تکنولوژی روز دنیا ساخته می شود و بسیار پر کاربرد در زمینه پختن آسان شیرینی و انواع نان فانتزی می باشد.

فر گردان بخار دار

روش ساخت فر گردان بخار دار خانگی

فر گردان بخار دار

تقریبا سیستم ساخت فر های خانگی و فر های طبقاتی در سایز بزرگ شبیه به هم هستند. در واقع باید به چندین نکته در ساخت آن ها توجه کرد. اول بدنه سیستم است که گرمای داخل فر را به بیرون منتقل نکند، پس این دستگاه در طول ساخت قطعا با مواد خاصی عایق بندی گرمایی می شود.

نکته دوم نحوه انتقال گرما و حرارت از مشعل ها به داخل کابین می باشد، که در اینجا نیز دریچه هایی تعبیه می شود تا گرما به صورت کاملا یکسان در داخل هر کدام از طبقات به صورت مجزا پخش شود، به طوریکه نان یا شیرینی کاملا از روی و زیر مغز پخت شود.

فر گردان بخار دار اصطلاح کاملا رایجی است که به این فر های خانگی و طبقه ای گفته می شود و این به دلیل اهمیت سیستم بخار دهی است. همچنین تابلوی کنترل بسته به نوع فر می تواند به صورت کاملا دستی یا به صورت لمسی باشد که بر روی آن موارد بسیاری از جمله گرما، دما، تایم پخت قابل کنترل هستند.

البته برای فر های خانگی کوچک بیشتر کلید های گرد رویروی هر طبقه تعبیه شده تا کاربر بتواند با پیچاندن آن ها موارد را تنظیم نماید.

قیمت روز فر گردان بخار دار حرفه ای

فر گردان بخار دار

قیمت یک فر گردان کاملا بر می گردد به نحوه ساخت فر گردان خانگی و طبقاتی و موادی که در آن ها استفاده می شود. این محصولات باید از مواد اولیه مرغوب ساخته شوند تا کار مشتری را برای پختن سخت و به درد نخور نکنند و تعمیرات را به حداقل میزان ممکن برسانند.

فر های بخار دار حرفه ای اصولا برای کسب و کار ها استفاده می شوند. می توان فروش فر در داخل ایران باشد یا حتی آن را به خارج صادرات کرد. اما در هر صورت قیمت ممکن است بسته به نوع نیاز مشتری تفاوت هایی داشته باشد ولی می توان حدودی یک قیمت را مشخص کرد و در اختیار مشتریان قرار داد.

در اینجا نیز خریداران انواع فر می توانند با مراکز فروش اینترنتی همچون این سایت ارتباط برقرار کنند و قیمت فر مورد نظر خود را تحویل درب کارخانه یا تحویل در شهر خود را دریافت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فر قنادی 12 دیس

قیمت انواع دستگاه فر طبقه ای فانتزی

دستگاه فر طبقه ای از ملزومات اصلی برای پخت انواع نان های فانتزی می باشد …

آراد برندینگ