آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / مرکز پخش دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش

مرکز پخش دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش

دستگاه شاطر اتوماتیک لواش که همان دستگاه سه کاره خشابی می باشد به علت مزایا و ویژگی های مفیدی که برای نانوایی های پخت نان لواش دارد، مورد توجه بسیاری از نانوا ها قرار گرفته است. مرکز پخش و فروش این محصول عمدتا در سایت اینترنتی می باشد که هر کسی از هر شهری بتواند آن را سفارش دهد.

دستگاه شاطر اتوماتیک لواش

ویژگی های دستگاه پهن کن شاطر اتوماتیک نان

دستگاه شاطر اتوماتیک لواش

هر چه بتوان صنعت تولید نان را مدرن تر کرد، می تواند به نفع فروشنده و مصرف کننده باشد. در واقع مصرف کننده محصولی درجه یک و سریع را در اختیار می گیرد و فروشنده نیز روند تولید راحت تری و فروش بیشتری را تجربه می کند. دستگاه شاطر اتوماتیک دقیقا یکی از همان دستگاه های ضروری برای هر نانوایی نان لواش می باشد. این دستگاه یک سری ویژگی ها و مزایای خاص دارد که نمی گذارد شما از خرید آن چشم پوشی کنید.

این دستگاه سرعت کار نانوا را به شدت بالا می برد و نانوا می تواند بدون خسته کردن خودش، تمام کار را به دستگاه بسپارد و نانی درجه یک و خوشمزه را به مشتری تحویل دهد. همچنین این دستگاه چندان ابعاد بزرگ و وزن زیادی ندارد و به راحتی در نانوایی جای می گیرد، ضمن اینکه اکثر دستگاه های سه کاره دارای پایه هستند که برای جابجایی شما را به زحمت نمی اندازند.

شاید جالب باشد بدانید که حتی مصرف آرد نیز به شدت نسبت به روش های سنتی کاهش پیدا می کند. چون تنها خمیر آماده شده در مخزن ریخته می شود و سپس بر روی ریل نواری پهن می شود و اضافات آن مجددا به مخزن برگردانده می شود.

کارخانه تولید انواع دستگاه شاطر اتوماتیک نان لواش

دستگاه شاطر اتوماتیک لواش

برای کسانی که تازه با این دستگاه آشنا شده اند باید گفت که، تولید دستگاه سه کاره نانوایی در ایران انجام می شود و در هیچ کشور دیگری دستگاهی مشابه این دستگاه وجود ندارد. در واقع این دستگاه اختراع متخصصین ایرانی بوده است که در کارخانه ها با اندکی تفکر، با استفاده از مواد اولیه با کیفیت به این نتیجه رسیدند که می توانند دستگاه شاطر اتوماتیک را برای راحت کردن کار نانوا ها تولید کنند.

این دستگاه برای نان لواش و نان تافتون قابل استفاده است. البته در هنگام خرید باید دقیقا نوع نانی که مد نظرتان هست را ذکر کنید تا فروشنده بهتر شما را راهنمایی کند. اگر می خواهید لیست قیمت روز این محصول را دریافت کنید و یا آن را سفارش دهید می توانید با ما در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ