آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / فروشگاه پخش دستگاه پخت نان سه کاره

فروشگاه پخش دستگاه پخت نان سه کاره

با پیدایش تکنولوژی اینترنت در دنیا، در حال حاضر در ایران دستگاه پخت نان سه کاره از طریق فروشگاه های فعال اینترنتی به مرحله پخش و عرضه می رسد. این دستگاه برای مغازه های پخت نان استفاده می شود و با توجه به مزایایی که دارد استفاده از آن توصیه می گردد.

دستگاه پخت نان سه کاره

آشنایی با دستگاه پخت نان سه کاره

دستگاه پخت نان سه کاره

شاید هنوز در بین شما نانوایان عزیز کسانی باشد که با دستگاه پخت نان سه کاره آشنایی نداشته باشند و اصلا بپرسید که کارکرد این دستگاه چگونه است و چطور می توان با آن عملا کار پخت نان را ارتقا داد. در اینجا یک آشنایی خلاصه را با این دستگاه خواهید داشت.

باید بدانید که دستگاه شاطر یار یا همان دستگاه پخت نان سه کاره نسبت به دستگاه های خود پخت نان بسیار کوچک تر و کم وزن تر می باشد و به راحتی قابل جابجایی است. این دستگاه در حال حاضر برای پختن دو نوع نان لواش و تافتون نازک قابل استفاده است و مسلما برای نان های بربری، سنگک و تافتون های ضخیم کاربردی ندارد.

شیوه کار را با این دستگاه به این شکل است که عملا نانوا یا شاطر را از دخالت کردن در پهن کردن چانه خمیر به طور کلی دور می کند و به جای چانه کردن، کل خمیر داخل مخزنی ریخته می شود، سپس با حرکت ریل دستگاه این خمیر به صورت نازک پهن می شود، با تیغه تیز دستگاه برش زده می شود و سپس بر روی همان بالشت نرم که قبلا چانه پهن می شد، قرار می گیرد. فلذا فقط نانوا باید این خمیر پهن شده را بر روی دستگاه بگذارد تا بپزد و بعد پخت آن را بردارد. استفاده از این دستگاه مزایای ویژه ای دارد که در مطالب دیگر این سایت ذکر شده است.

بهترین قیمت دستگاه پخت نان سه کاره

دستگاه پخت نان سه کاره

دستگاه نانوایی سه کاره باید در کیفیت رضایت بخشی تولید شود که مصرف کننده از آن راضی باشد و ترجیح دهد کل عملیات پخت نان خود را همیشه با آن انجام دهد. اما در کنار کیفیت، قیمت دستگاه سه کاره نیز قطعا فاکتور مهمی برای خریدار می باشد. باید بدانید که این دستگاه چون در ایران تولید می شود قطعا خریدش راحت تر و به صرفه تر می باشد.

بهترین قیمت این محصول نیز کاملا بر می گردد به اینکه دستگاه دقیقا چه نوع نانی را بتواند پهن کند و مسلما قیمت سه کاره نان لواش با سه کاره تافتون فرق دارد. اما برای دریافت لیست قیمت روز این محصول پیشنهاد می شود که با فروشندگان این مرکز در ارتباط باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ