آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / قیمت یک دستگاه شاطر نان لواش ایرانی

قیمت یک دستگاه شاطر نان لواش ایرانی

دستگاه شاطر نان لواش ایرانی با حضور خود در نانوایی ها هزینه های چند ده میلیونی این نانوایی ها را کاهش داده است و سبب شده تا نان لواش با قیمت مناسب به دست مصرف کننده نهایی برسد. قیمت یکی از این دستگاه ها بسیار ارزان تمام می شود و نانوایان می توانند هزینه های خرید این دستگاه را در عرض چند ماه از فروش نان کسب کنند.

دستگاه شاطر نان لواش

کاربرد دستگاه سه کاره نانوایی ایرانی

دستگاه شاطر نان لواش

همچنان که چندین سال است روش های پخت نان در نانوایی ها تغییرات ویژه ای را به خود دیده اند و می توان گفت روند پختن نان های مختلف پیشرفته شده است و بسیاری از نیرو های انسانی کنار گذاشته شده اند و جای خود را به دستگاه ها و تجهیزات بالقوه و بسیاری کاربردی روز داده اند، هنوز ممکن است برخی از نانوایی ها از کاربرد های دستگاه های جدید چندان اطلاعی نداشته باشند ولی با توجه به فضای وب می توانند در خصوص شیوه های پخت مربوط به نان خود اطلاعاتی را کسب کنند.

دستگاه سه کاره نانوایی یک دستگاه تقریبا نیمه اتومات و بسیار منحصر به فرد است. اگر قرار بود شما برای پختن هر نانی از چندین فر انسانی استفاده می کردید، یک نفر مجبور بود که کار چانه کردن خمیر را انجام دهید، شخص دیگری می بایست چانه ها را یکی یکی پهن کند و سپس نفر سوم نیز این خمیر ها را بپزد. طبیعتا تمامی این مراحل سخت گیر هستند و هزینه زیادی را برای نانوایی دارند که چندان به صرفه نیست.

این است که دستگاه شاطر یار ساخته شد که تمامی وظایف شاطر های انسانی را بر عهده بگیرد و نه تنها نانی باکیفیت تر و بهداشتی تر تحویل مشتری دهد، بلکه هزینه های نهایی را کاهش دهد، سرعت پخت نان را زیاد کند و فروش روزانه نانوایی را بالاتر ببرد.

ارسال دستگاه شاطر نان لواش از ارومیه

دستگاه شاطر نان لواش

در تمام ایران نانوایی ها در تمام چهار فصل سال مشغول به فعالیت هستند. اما مسلما در تمام استان ها کارخانه های تولید کننده دستگاه های پخت نان وجود ندارند. دستگاه شاطر نان لواش یک دستگاهی با کیفیت بالا است که روند پخت بهداشتی نان را بر عهده دارد. در استان آذربایجان غربی نیز در شهرستان ارومیه کارخانه هایی با قدرت تولید بالای این دستگاه مشغول به فعالیت هستند.

فلذا در عصر حاضر که هر محصولی در کمترین زمان ممکن از یک جای دنیا به جای دیگری ارسال می شود، ارسال کردن یک عدد ماشین پخت از ارومیه به دیگر استان های کشور یا به دیگر کشور های دنیا کار سختی نخواهد بود.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ