آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / سفارش اینترنتی دستگاه سه کاره لواش

سفارش اینترنتی دستگاه سه کاره لواش

آیا می دانید اگر بخواهیم به دستگاه سه کاره لواش ایرانی امتیاز بدهیم قطعا از سمت مشتریان داخلی و خارجی امتیازات بالایی را کسب می کند. و این به دلیل مزیت ها و کارکرد بسیار عالی این دستگاه در عصر تجهیزات مدرن دنیای امروزی می باشد. هم اکنون پای سفارش اینترنتی نیز توسط این مرکز برای همه مشتریان ممکن شده است.

دستگاه سه کاره لواش

معرفی دستگاه های مربوط به پخت نان لواش

دستگاه سه کاره لواش

نان لواش همان نان نازک مستطیل شکلی می باشد که نانوایی ها با آرد های سفید و فرآوری شده ای که شرکت های توزیع کننده آرد به آن ها تحویل می دهند، پخته می شود. بعضا در برخی نانوایی ها دیده ایم که همچنان از شاطر های انسانی در تعداد بالا استفاده می شود تا این نان روزانه پخته شود. اما خوشبختانه اکثر نانوا ها به هزینه های گزاف پرداخت ماهیانه به شاطر ها پی برده اند و روی به استفاده از ماشین آلات آورده اند تا مراحل پخت نان را آسان تر، بهداشتی تر، سریع تر و با هزینه کمتر انجام دهند.

اما اگر شما کسی هستید که قصد راه اندازی یک نانوایی پخت نان لواش دارید می توانید در ابتدای کار متناسب با ابعاد نانوایی خود از دستگاه فر گردان به همراه یک دستگاه سه کاره مخصوص پختن نان لواش استفاده کنید. این دو بزرگترین دستگاه هایی هستند که برای همه مغازه های لواشی ضروری می باشند. تجهیزات کوچکتری نیز هستند همانند خمیر گیر، الک کن آرد و میز کار که می توانید آن ها را برای راحت تر کردن فرایند تهیه نمایید.

فروشنده دستگاه سه کاره لواش جدید قسطی

دستگاه سه کاره لواش

در بازار پر از تلاطم و نوسانات قیمتی ایران که هر روزه نرخ دلار در حال تغییر می باشد شاید اگر شما به سراغ خرید عمده محصولات مختلف بروید کمتر فروشنده و تولید کننده ای را بیابید که محصول خود را به صورت شرایطی یا همان قسطی به شما تحویل دهد. اما خوشبختانه در بحث دستگاه های پخت نان هم چنان برخی از شرکت های تولید کننده هستند که تا چندین ماه امکان پرداخت به صورت قسطی و دریافت چک را از سمت خریدار دارند.

اگر شما هم نیازمند خرید یک دستگاه سه کاره لواش یا تافتون یا حتی دستگاه پخت نان هستید و امکان پرداخت هزینه کامل در هنگام سفارش را ندارید می توانید با مسئول فروش این سایت در ارتباط باشید تا نحوه خرید قسطی را جویا شوید. خرید قسطی می تواند یک امنیت خاطر به نانوا بدهد و بداند تا چند ماه می تواند با پخت نان بیشتر از طریق این دستگاه، هزینه آن را نیز تسویه نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ