آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / عرضه دستگاه شاطر یار خمیر نان لواش

عرضه دستگاه شاطر یار خمیر نان لواش

دستگاه شاطر یار برای تولید و پهن کردن راحت تر خمیر نان لواش تولید شد. این دستگاه با بررسی و روانشناسی کردن بازار نانوایی ها به ثبت اختراع رسیده است. معمولا در ایران عرضه این دستگاه در کنار دستگاه پخت نان لواش برای نانوایی های لواشی ضروری شده است و می تواند هزینه های پخت نان سنتی را کمتر نماید.

دستگاه شاطر یار

تقسیم بندی انواع آرد استفاده شده در نانوایی

دستگاه شاطر یار

آرد به محصولی پودر مانند گفته می شود که از آسیاب کردن دانه های مختلف غلات می تواند به دست آید. عمده آردی که در کار نانوایی ها و برای پختن نان استفاده می شود همان آرد گندم است. اما این آرد در عصر مدرن امروز به کارخانه های فراوری نیز رسیده است و مدل های مختلفی از آن را راهی بازار کرده اند تا بتواند نان های متنوعی را با آن ها پخت. در اینجا به طور خلاصه تنها به چند مورد از این آرد ها اشاره ای می کنیم.

اولین آرد به نام آرد کامل شناخته می شود. این آرد در آسیاب خانه ها از گندم به دست می آید و سبوس این آرد اصلا از آن جدا نمی گردد. در واقع نه ماده ای به این آرد اضافه می شود و نه ماده ای از آن کم می شود. نوع دیگری از آرد به نام آرد ستاره ای یا فانتزی شناخته می شود. این آرد مخصوص پختن نان های حجیم و انواع شیرینی می باشد. در کل باید برای پختن هر نانی از آرد همان استفاده شود تا نتیجه رضایت بخش باشد.

نوع دیگری از آرد به نام آرد سفید یا آرد نول است. این آرد مناسب برای نان های لواش می باشد و در کارخانه ها فرآوری شده است. رنگ این آرد کاملا سفید است و سبوسی که از آن گرفته شده است کاملا به سفید شدن رنگش کمک کرده است. تنها درصد خیلی کمی سبوس در آن وجود دارد.

فروش مستقیم دستگاه شاطر یار از درب کارخانه

دستگاه شاطر یار

تمامی دستگاه های شاطر یار باید در کارخانه ها به صورت صفر تا صد تولید شوند. این دستگاه ها از مرحله تامین قطعات، نصب آن ها بر روی یکدیگر، مراحل تراشکاری، مونتاژ کاری، و در آخر مراحل تست در محیط کارخانه انجام می شوند و طبیعتا امکان انجام این مراحل در محیط خارج از کارخانه وجود ندارد. فلذا برای سفارش این دستگاه باید محصول مستقیما از درب کارخانه برای مشتریان ارسال گردد.

در این مرکز بعد از سفارش محصول، این دستگاه در خط تولید قرار می گیرد. بعد از تولید در بازه زمانی مشخص مشتری به صورت حضوری می تواند تحویل بگیرد و یا اینکه کارخانه دستگاه را برای مقصد مورد نظر ارسال نماید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ