آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / صادرات دستگاه سه کاره پاک اندیشان به عراق

صادرات دستگاه سه کاره پاک اندیشان به عراق

قشر زیادی از نانوا ها از دستگاه سه کاره پاک اندیشان استفاده کردند و رضایت خود را از ظاهر و کارکرد و قیمت دستگاه اعلام نموده اند. این برند با توجه به نزدیک بودن به مرز عراق و با توجه به کیفیت خوب دستگاه هایی که طراحی می کند و به بازار وارد می کند توانسته به کشور عراق و حتی بسیاری از کشور های اروپایی این دستگاه ها را صادرات نماید.

دستگاه سه کاره پاک اندیشان

آشنایی با سیستم پخت دستگاه های سه کاره

دستگاه سه کاره پاک اندیشان

دستگاه های سه کاره یا همان شاطر یار ها سیستم کار پیچیده و سختی طبیعتا ندارند و برخی نانوا ها تصور می کنند که شاید باید از قبل دانشی را برای کار با این دستگاه بدانند. در حالیکه چنین نیست. دستگاه اصلا نیاز به مهارت خاص یا بالایی ندارد و عملا بعد از نصب توسط تکنسین فنی مراحل کار با دستگاه به شخص خریدار کاملا آموزش داده می شود.

سیستم پخت خمیر پهن کن های سه کاره به این شکل است که دارای یک مخزن می باشند. خمیر بعد از استراحت لازمه وارد این مخزن می شود. سپس با روشن شدن دستگاه به طور متناوب این خمیر بر روی یک ریل در حال حرکت پهن می شود. در حین پهن شدن آردی که روی غلطک ها قرار دارد سبب می شود تا خمیر نان بهتر پهن شود و چسبنده نشود.

سپس بسته به اینکه دستگاه برای نان تافتون باشد یا برای نان لواش، شکل نان مورد نظر توسط یک تیغه تیز بریده می شود. حال خمیر برش زده شده روی بالشتکی که در جایگاه خود قرار دارد، زده می شود. در اینجا از شاطر انسانی کمک گرفته می شود تا این بالشتک را به بستر داغ پخت نان منتقل کند و این لوپ سریع یا آهسته مدام در حال تکرار است.

پخش انواع دستگاه سه کاره پاک اندیشان با قیمت عالی

دستگاه سه کاره پاک اندیشان

خوشبختانه کارخانه تولیدی ماشین آلات پخت نان پاک اندیشان در راستای فروش محصولات پخت نان همچون دستگاه سه کاره، امکان خرید نقدی و یا قسطی از سمت خریداران را ایجاد کرده است. این در حالی است که قیمت های عرضه شده نیز بسیار به صرفه می باشند و دستگاه هایی با دوام و ماندگاری بالا تحویل مشتریان داده می شود.

اگر قصد خرید این دستگاه ها را دارید می توانید قیمت های روز را از مسئول فروش این سایت مطلع شوید. همچنان که شما در این زمینه کاملا راهنمایی می شوید و شرایط پرداخت نقد و اقساط نیز برای شما ارسال می گردد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ