آراد برندینگ
خانه / دستگاه نانوایی / توزیع انواع دستگاه نان لواش ماشینی

توزیع انواع دستگاه نان لواش ماشینی

دستگاه نان لواش ماشینی همان دستگاه های ساخته شده از آهن آلات و چدن و استیل هستند که دیگر با تنور های سنتی گلی هیچ شباهتی ندارند و عملا انواع مختلف آن ها با گرم شدن زیر و روی سنگشان باعث پخته شدن خمیر نرم نان می شوند. توزیع این دستگاه ها برای دسترسی راحت تر نانوایی ها از این مرکز انجام می شود.

دستگاه نان لواش ماشینی

تفاوت پخت نان ماشینی و سنتی

دستگاه نان لواش ماشینی

در این تیتر کوتاه می خواهیم در این زمینه چند خطی را برای شما بازگو کنیم که اصلا چه تفاوتی بین پخت نان سنتی و صنعتی یا همان ماشینی وجود دارد. همان طور که می دانید در روش های قدیمی از چوب های آتش زده شده که ساج نان مستقیما روی آن ها قرار می گرفت برای پختن نان های محلی و سنتی استفاده می کردند. حتی تنور های گلی ایستاده که باید خمیر را به دیواره آن ها می چسباندند نیز نوع دیگری برای پختن نان بودند که هم اکنون نیز در برخی شهر ها استفاده می شوند.

در پخت سنتی خمیر به طور کامل با آتش و شعله های برافروخته آن در ارتباط هست. حتی تمامی دود و سم آتش و بوی مواد نفتی نیز گاهی اوقات به نان ها می رسد. گاهی اوقات خمیر های نان به راحتی سوخته می شوند و این نان سوخته شده پر از سم سرطان زایی است که دشمن سلامتی می باشد. این در حالیست که در پخت نان ماشینی نه تنها دردسر های قدیم وجود ندارد، بلکه خمیر نان اصلا با شعله آتش ارتباط ندارد، تنها سنگ کف ماشین کاملا داغ و گرم می شود تا با چرخش خود به مرور نان را در سریع ترین زمان ممکن بپزد.

سفارش دستگاه نان لواش ماشینی قسطی

دستگاه نان لواش ماشینی

خرید دستگاه نان لواش ماشینی به صورت قسطی نیز ممکن پذیر شده است. شرایط قسطی موجب می شود تا افرادی بتوانند با هزینه های پایین تر به کسب و کار پختن نان روی آورند تا هم شغلی را برای خود ایجاد کنند و هم نیازی را از مردم منطقه خود برطرف نمایند. این دستگاه ها در نمونه های دو متری بیشتر تولید و استفاده می شوند و سفارش دادن آن ها نیز مستقیما از طریق این مرکز ممکن است.

دستگاه های باکیفیت طول عمر زیادی را خواهند داشت و هزینه های استهلاک و تعمیر بسیار پایین تری را دارند. سعی کنید در هنگام خرید فقط به قسطی عرضه شدن دستگاه و یا قیمت مناسب و ارزان آن توجه نکنید، بلکه جنس خود دستگاه را نیز مد نظر داشته باشید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه نانوایی شیبدار

خرید دستگاه نانوایی شیبدار ارزان قیمت

مدل دستگاه نانوایی شیبدار به تازگی در بازار بسیار سر و صدا ایجاد کرده است …

آراد برندینگ