آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / تولید دستگاه سه کاره نانوایی تمام اتوماتیک شاطر شاپ

تولید دستگاه سه کاره نانوایی تمام اتوماتیک شاطر شاپ

این روز ها میزان تولید انواع دستگاه های پخت نان صنعتی همانند دستگاه سه کاره نانوایی تمام اتوماتیک شاطر شاپ نسبت به سالیان گذشته رشد روز افزونی را داشته است. عموم این دستگاه ها در ایران استفاده می شوند اما قطعا می توان از آن ها برای صادرات نیز بهره گرفت.

دستگاه نانوایی سه کاره تمام اتوماتیک شاطر شاپ

دستگاه سه کاره نانوایی چگونه تولید می شود؟

دستگاه نانوایی سه کاره تمام اتوماتیک شاطر شاپ

ابتدا برای تولید یک دستگاه سه کاره نانوایی باید تمامی قطعات مورد نیاز فراهم باشند. برخی شرکت ها از مواد اولیه داخلی و برخی دیگر از مواد اولیه وارداتی استفاده می کنند. قطعا در اینجا نمی توان به صورت جزئی تمامی مراحل ساخت یک دستگاه را بیان کرد و این کار توسط کسانی که دانش بالای فنی و مکانیکی ساخت محصولات دارند می توانند تولید را انجام دهند.

اما عمده وسیله ای که استفاده می شود استیل ضد زنگ با جنس خوب می باشد که دستگاه بتواند تا مدت بالایی کار کند. طبیعتا با توجه به نوع دستگاه باید از یک مخزن با حجم مشخص استفاده کرد. همچنین اگر این دستگاه خشابی باشد باید برای آن ریل متحرک ساخت تا خمیر از پارو بر روی این ریل پهن شود و سپس با استفاده از یک استوانه ی آهنین مانند که شکل برش بر روی آن مشخص می شود، این خمیر بریده شود و اضافات خمیر پهن شده مجددا به وسیله ریل به داخل مخزن خمیر منتقل شود.

عمدتا این دستگاه ها با برق کار می کنند و به گونه ای ساخته می شوند که میزان برق مصرفی بالایی را نداشته باشند.

مرکز پخش دستگاه سه کاره نانوایی تمام اتوماتیک

دستگاه نانوایی سه کاره تمام اتوماتیک شاطر شاپ

دستگاه سه کاره لواش عمده ترین دستگاهی است که بیشتر نانوایی های ایران که کار پخت نان لواش را انجام می دهند می توانند برای سرعت بخشیدن به فرایند پخت خود از آن استفاده کنند.

در هر کجای کشور که زندگی می کنید و اگر یک نانوایی پخت نان لواش دارید و قصد خریداری شاطر برقی نانوایی دارید، می توانید از همان مسیر دور از طریق اینترنت به سراغ شرکت های فروش و تولید این دستگاه ها بروید و بدون پیچیده کردن مراحل خرید، یک سفارش آسان را به ثبت برسانید.

هم اکنون دستگاه های موجود در این مرکز تنها طبق سفارش مشتریان تولید می شوند چرا که ممکن است سفارش هر مشتری با مشتری دیگر تفاوت های جزئی داشته باشد و بعد از تکمیل فرایند تولید در بازه زمانی مشخص شده در هنگام ثبت سفارش دستگاه برای شما ارسال می گردد و یا اینکه می توانید خودتان در محل کارخانه آن را تحویل بگیرید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ