آراد برندینگ
خانه / دستگاه پخت نان / قیمت دستگاه تمام اتومات پخت نان تافتون

قیمت دستگاه تمام اتومات پخت نان تافتون

آیا می دانید یکی از دستگاه های با راندمان بالا جهت پخت، دستگاه تمام اتومات پخت نان تافتون می باشد؟ آیا از قیمت عرضه دستگاه های پخت نان در شرکت های مختلف آگاهی دارید؟ کدام دستگاه برای پخت نان تافتون بهتر عمل می کند؟

دستگاه تمام اتومات پخت نان تافتون

انواع دستگاه پخت نان تافتون

تولیدی های نان در سراسر کشور بسیار زیاد هستند، چرا که اصلی ترین غذای انسان برای زنده ماندن نان می باشد. ما در سطح کشور نانوایی های فراوانی به علاوه تولیدی های نان های مختلفی که حوزه نان های صنعتی فانتزی فعالیت دارند، می بینیم. در تمام شهرها تقریبا در هر دو سه تا خیابان شما می توانید یک نانوایی را مشاهده کنید که به کار پخت نان مخصوصی می پردازد.

نان تافتون از روزگاران قدیم در ایران توسط افراد یک منزل به صورت دستی و سنتی تولید می شد. نانی که عموما گرد می باشد و ضخامت تقریبا کلفتی دارد. اما کم کم با گذشت دنیای قدیمی و پا به دنیای جدید دستگاه هایی از سمت تولید کننده هایی متبحر تولد یافتند. این دستگاه ها همگی به منظور پخت نان در نانوایی ها و کارخانه های تولید نان صنعتی اختراع شدند.

در حال حاضر در ایران برای نان تافتون انواع دستگاه متفاوتی تولید و عرضه می شود. انتخاب اینکه کدام دستگاه به نانوایی شما مناسب تر است بر می گردد به مشورت شما با کارشناسان فروش. انواع دستگاه پخت نان تافتون به صورت زیر است:

  • دستگاه تمام اتومات فر تونلی
  • دستگاه نیمه اتومات دوار

هر دو دستگاه در جایگاه خود بسیار خوب، باکیفیت و پر کاربرد هستند. قطعا نمی توان یکی را بر دیگری برتر دانست فقط در صورتی که برای یک نانوایی شرایط خاصی وجود داشته باشد. راندمان تولید این دستگاه ها در شبانه روز بالا می باشد.

دستگاه تمام اتومات پخت نان تافتون

قیمت دستگاه تمام اتومات پخت نان تافتون

دستگاه های تمام اتومات نمونه های مناسبی برای نانوایی هایی هستند که حجم کار بالایی دارند و نمی توانند پاسخگوی همه ی مشتریان خود باشند. این دستگاه ها از آن جایی واژه تمام اتومات را به خود گرفته اند که پیچیدگی خاصی ندارند و اتوماتیک از ابتدا تا انتهای کار را خودشان انجام می دهند.

مسلما قیمت این دستگاه بستگی به این دارد که مشتری چه نمونه ای را سفارش دهد. مثلا اگر مشتری بخواهد طول فر تونلی کاهش یا افزایش پیدا کند قیمت فرق می کند. یا قیمت فر تونلی پخت نان تافتون با فر تونلی پخت نان لواش فرق دارند. بنابراین برای دریافت لیست قیمت دقیق ماشین آلات پخت نان بهتر است با کارشناسان فروش در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش کوچک

تولیدی دستگاه پخت نان لواش کوچک

دستگاه پخت نان لواش کوچک در کنار دستگاه های متری بزرگتری که در نانوایی ها …

آراد برندینگ