آراد برندینگ
خانه / فر صنعتی / مرکز فروش فر قنادی صنعتی کوچک

مرکز فروش فر قنادی صنعتی کوچک

در کنار فرهای قنادی گردان بزرگ، تولید کننده ها از ساخت انواع فر قنادی صنعتی کوچک نیز غافل نشده اند و سعی کرده اند که بازار حتی کسب و کار های خانگی و کوچک را نیز پوشش دهند. می توان این فر ها را از مراکز فروش و تولید که در بستر اینترنت فعالیت دارند، تهیه کرد.

بهترین فر قنادی صنعتی خانگی

فر قنادی صنعتی

متریال استفاده شده در تولید فر های قنادی صنعتی کوچک تقریبا شبیه به فر های دوار بزرگ می باشد. اصولا انواع فر قنادی خانگی در سایز بسیار کوچک تر و عملا جمع و جور تر تولید می شوند که خانم های خانه دار از کاربران اصلی کار با این فر ها هستند.

بهترین فر قنادی صنعتی را باید متناسب با میزان کار خود، سایز محل کار و بودجه مالی تامین نمایید. اصولا فر های کسب و کار های کوچک کیفیت بالایی دارند و می توان از انواع شیرینی، نان، پیتزا، بیسکوئیت برای پخت استفاده کرد.

اما انتخاب یک فر مناسب می تواند از یک طبقه تا چهار طبقه باشد. یعنی اگر فکر می کنید در روز تعداد زیادی مشتری خانگی یا کارگاهی دارید می توانید به سراغ فر ۴ طبقه بروید. در این زمینه می توانید حتی به مشخصات فنی هر فر نیز مراجعه کنید و ببینید که هر فر دقیقا چه ویژگی هایی دارد و برای چه میزان پختی ساخته شده است. می توانید از مسئول فروش بخواهید که شما را راهنمایی کند و یا کاتالوگ و اطلاعات دستگاه را در اختیار شما قرار دهد.

قیمت خرید فر قنادی صنعتی ایرانی

فر قنادی صنعتی

ایرانی ها متخصصان حرفه ای در زمینه ساخت ماشین آلات صنعتی هستند و بسیاری از کشور ها حتی خواهان خرید این دستگاه ها می باشند چرا که هم قیمت برایشان ارزان تر می شود و هم نهایتا دستگاه از کیفیت بالایی برخوردار است.

خرید فر قنادی نیز در ایران در حجم کم و بیش انجام می شود. اما قیمت گذاری این محصول ثابت و در همه ی برند ها و همه ی شهر ها دقیقا یکسان نمی باشد. در واقع فاکتور های متعددی هستند که قیمت فر قنادی را مشخص می کنند.

اولین فاکتور قیمت روز مواد اولیه در کشور می باشد و اینکه آیا این مواد وارداتی هستند یا در داخل خود کشور تولید می شوند. دومین نکته سایز و اندازه فر است که خب عامل مهمی در تفاوت قیمت ها می باشد.

همچنان که میزان امکانات یک دستگاه نیز مهم است و نمی توان تاثیر آن را در نرخ نادیده گرفت. البته برند های معروف و شناخته شده نیز در قیمت نهایی نیز اثر گذار هستند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه پخت نان لواش سه کاره

شرکت تولید کننده دستگاه سه کاره نانوایی تبریز

دستگاه سه کاره نانوایی تبریز یکی از برند های شناخته شده و مطرح در کشور …

آراد برندینگ