آراد برندینگ
خانه / فر پخت نان / نمایندگی فروش فر پخت نان در تهران

نمایندگی فروش فر پخت نان در تهران

فروش فر پخت نان به صورت تخصصی و حرفه ای توسط شرکت های فعال در تولید دستگاه های فر صنعتی صورت می گیرد. در تهران و کلان شهرهای دیگر به واسطه بالا بودن میزان تقاضا برای خرید این دستگاه ها، تعداد نمایندگی های فروش و شرکت های خدماتی در این زمینه رو به افزایش است. به عنوان خریدار برای تهیه بهترین و جدیدترین فر پخت نان چه چالش هایی پیش رو دارید؟ بعد از انتخاب و در هنگام سفارش کدام ویژگی محصول برای شما اولویت بیشتری خواهد داشت؟

نمایندگی فروش فر پخت نان در تهران

عرضه فر پخت نان در سایت های معتبر

عرضه فر پخت نان در سایت های معتبردر شرکت های تولید کننده انواع نان معمولاً متناسب با نوع محصول نهایی، دستگاه های مختلفی را به کار می گیرند. بنابراین می توان گفت که نوع نان تولیدی مهمترین عامل تعیین کننده نوع دستگاه مورد استفاده در فرآیند پخت می باشد.

عوامل و فاکتورهای مهمی در تعیین و طبقه بندی نوع دستگاه های فر برای پخت نان دخیل هستند که شکل مکانیکی دستگاه و نحوه حرارت دهی را می توان به عنوان عوامل کلیدی معرفی نمود.

بر اساس این دو فاکتور انواع مختلفی از فرهای صنعتی تولید و به بازار عرضه می شوند که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت. به عنوان خریدار در نظر داشته باشید که امروز شکل و فرآیند عرضه انواع فر صنعتی باکیفیت با تغییراتی اساسی همراه است.
طی سالهای اخیر شرکت های عرضه کننده به صورت فعال تر در سایت های معتبر و آنلاین اقدام به عرضه محصولات و هم چنین ارائه اطلاعات فنی و تخصصی درباره محصولات تولیدی خود می نمایند.

بازار خرید و فروش فر پخت نان در سراسر کشور

بازار خرید و فروش فر پخت نان در سراسر کشورانواع فر و ماشین پخت نان صنعتی در مقایس های بزرگ از نظر شکل ظاهری و بر حسب شکل مکانیکی در سه گروه کلی جای می گیرند که عبارتند از:

  • فر تونلی نان
  • فر طبقه ای نان
  • فر دوار نان

هر کدام از این فرها خود دارای زیر گروه های مختلفی هستند. به عنوان مثال برای پخت نان تافتون، بربری، سنگک، نان لواش نرم غلطکی و … مدل های مختلفی از دستگاه های تونلی یا طبقه ای تولید می شوند که ویژگی های خاص خود را دارند.

در بازار خرید و فروش فر پخت نان تنوع عرضه محصولات بسیار بالا بوده و خریدار باید با توجه به نیاز و نوع فعالیت نمونه مناسب را انتخاب و سفارش دهد. اگر قصد فعالیت برای پخت انواع نان حجیم و نیمه حجیم را دارید، استفاده از فر طبقه ای بهترین گزینه خواهد بود.

این دستگاه ها دارای سیستم کنترل دمای هوشمند هستند و قابلیت تنظیم حرارت و دما با دقت یک سلسیوس را دارا می باشند.

کیفیت بالای فر پخت نان به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای فر پخت نان به چه عواملی بستگی دارد؟عوامل و فاکتورهای متعددی در بالا بودن کیفیت فر پخت نان تاثیرگذار هستند که شناخت تمامی آنها برای تولیدکنندگان اهمیت زیادی دارد. افزایش کیفیت نان رابطه مستقیمی با بالا بودن میزان فروش و افزاش مشتریان در درازمدت خواهد داشت.

برخی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در روند کیفیت محصول نهایی که مرتبط با دستگاه پخت نان باکیفیت است موارد زیر را شامل می شوند:

  1. انتقال حرارت به صورت یکسان در تمامی قسمت های فر
  2. ایزوله بندی استاندارد و چند لایه دستگاه
  3. حذف گازهای ناشی از سوخت مشعل فر که منجر به ماندگاری بالاتر نان می شود.
  4. وجود مشعل های قابل تنظیم

البته این چهار مورد تنها گوشه ای از دهها ویژگی های مثبت دستگاه های فر مدرن به کار گرفته شده در صنعت تولید نان های صنعتی هستند که نقش مهمی در افزایش کیفیت محصول نهایی ایفا می کنند.

خریدار دستگاه پخت نان بربری

خریدار دستگاه پخت نان بربریبرای پخت نان بربری از دستگاه های فر تونلی و دوار می توان استفاده نمود. فر تونلی بربری به گونه ای طراحی شده که خمیر بر روی یک صفحه استیل یا آهن گالوانیزه قرار می گیرد و از زیر توسط کوره مادر حرارت می خورد.

از ویژگی ممتاز و بارز فر تونلی می توان به عدم وجود گازهای ناشی از سوخت مشعل به داخل تونل اشاره نمود که در نهایت موجب تضمین کیفیت نان می شود. فرآیند پخت نان در این دستگاه ها با حرارت غیر مستقیم و در یک فضای محبوس صورت می گیرد. تلفین بخار و حرارت در این فضا، افزایش حجم نان، تردی و براق بودن و ماندگاری بالای نان را به همراه خواهد داشت.

در فرآیند فر نان پزی بربری، پس از آماده شدن خمیر در میکسر، چانه های آماده شده توسط شاطر به فرم دلخواه روی بخش انتهایی صفحه قرار می گیرند. مدت زمان لازم برای پخت و خروج نان از فر، بین ۵ تا ۱۲ دقیقه می توان متغیر باشد.

شرکت ها و مراکز خریدار دستگاه پخت نان بربری باید با توجه به ویژگی های کمی، دستگاه متناسبی با فضا و محل نصب سفارش دهند. برای این منظور بهره مندی از راهنمایی کارشناسان فروش مربوطه اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

شرکت واردات و صادرات انواع فر در تهران

شرکت واردات و صادرات انواع فر در تهرانشرکت های متعددی در زمینه واردات و صادرات فر صنعتی نان، شیرینی پزی و … فعالیت دارند. اطلاع از تعرفه های گمرکی، استاندارهای صادارتی و هم چنین شرایط بازارهای هدف از اولویت های مهم در این زمینه است.

طی سالهای اخیر صادرات انواع فر صنعتی به کشورهایی مانند عراق، سوریه، روسیه و … رو به افزایش رفته است. شرکت های فعال که اغلب در تهران دارای دفاتر مرکزی هستند می توانند با بازاریابی دقیق، محصولات تولیدی خود را به این کشورها صادر نمایند.

توجه به نوسانات ارزی، هزینه های حمل و همچنین اطمینان از شرکت خریدار در زمینه عقد قرار دادهای درازمدت مدت نیز از فاکتورهای مهم در زمینه صادرات انواع فر صنعتی درجه یک به بازارهای خارجی به شمار می روند.

قیمت فر پخت نان در بازارهای خارجی

قیمت فر پخت نان در بازارهای خارجیقیمت فر پخت نان تحت تاثیر عوامل مختلف کیفی و کمی این دستگاه ها بسیار متغیر است. بدون شک انواع فر کوچک خانگی مخصوص پخت نان جزء مدل های ارزان قیمت در بازارهای داخلی و خارجی محسوب می شوند که همواره با تقاضای زیادی نیز از سوی خریداران روبرو هستند.

اگر قصد خرید انواع فر پخت نان صنعتی باکیفیت و مرغوب را دارید باید بدانید که عوامل زیر تاثیر مستقیمی بر افزایش یا کاهش قیمت فروش آنها دارند:

  • اندازه دستگاه: طول، عرض و ارتفاع دستگاه تاثیر مستقیمی بر تعیین قیمت آن خواهند داشت.
  • منبع انرژی فر: همانطور که می دانید گاز و گازوئیل دو منبع مهم سوخت دستگاه های فر صنعتی به شمار می روند که تعیین کننده قیمت آن خواهند بود.
  • ظرفیت دستگاه: هر چقدر که ظرفیت و حجم دستگاه برای پخت تعداد نان در هر دقیقه بالاتر باشد، افزایش قیمت فروش را به همراه خواهد داشت.
  • وزن و جنس بدنه دستگاه: امروزه بدنه اغلب دستگاه ها از آلومینیوم ساخته می شوند و ضد زنگ هستند.

البته قیمت ها در بازارهای خارجی با تغییرات چشمگیری نسبت به بازار داخلی همراه هستند. خرید فر صنعتی صادراتی ارزان قیمت با روش های مستقیم سفارش از کارخانه های تولیدی یا نمایندگی های پخش آنها امکان پذیر است که باید همواره مد نظر قرار دهید.

انواع فر پخت نان در کارخانجات تولیدی

انواع فر پخت نان در کارخانجات تولیدیدر کارخانجات تولیدی انواع فر پخت نان با کارکردهای مختلف تولید می شوند اما یکی از قدیمی ترین و در عین حال پرکاربردترین آنها، فرهای چند طبقه ای هستند.

به علت چند طبقه بودن، صرفه جویی در منابع اولیه مانند انرژی و عدم نیاز به نیروی انسانی زیاد جهت نظارت از جمله ویژگی ها و مزیت استفاده از فرهای چند طبقه است. سوخت مصرفی مدل مختلف نیز گاز یا گازوئیل است اما جدیداً مدل های برقی نیز تولید و روانه بازار مصرف شده اند.

البته باید اشاره کرد که پر کردن فر و گذاشتن خمیر در این فرها همواره به صورت نیمه اتوماتیک صورت می گیرد در تمام مدت کار، نیاز به نظارت نیروی انسانی خواهد بود. در کارخانجات تولیدی داخلی انواع فر صنعتی پخت نان های حجیم و … با توجه به نیاز و تقاضای بازار انجام می پذیرید.

طی سالهای اخیر به واسطه افزایش تولید و فروش نان های فانتزی، حجیم و نیمه حجیم، تنوع تولید در دستگاه های فر مناسب پخت این نوع نان ها نیز به ویژه در شهرهای صنعتی و پرجمعیت رو به افزایش رفته است.

فروشندگان برندهای برتر فر صنعتی

فروشندگان برندهای برتر فر صنعتی برندهای مختلف اما محدودی به عنوان تولیدکننده فرهای صنعتی در داخل فعالیت دارند اما علاوه بر محصولات تولید داخل، برخی برندهای خارجی نیز در بازار خرید و فروش می شوند.
برای خرید و تهیه بهترین برندهای موجود در بازار، روش های مختلفی پیش روی خریداران وجود دارد اما شاید بهترین و مطمئن ترین آنها خرید و سفارش مستقیم از نمایندگی های فروش یا دفاتر مرکزی پخش است.

همچنین برای خرید انواع فر صنعتی دست دوم با قیمت و نرخ های ارزان تر نیز می توانید به مراکز عرضه کننده وسایل نانوایی و فروشندگان دستگاه های صنعتی مربوط مراجعه کنید.هر

فروشگاه اینترنتی فر پخت نان با قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی فر پخت نان با قیمت مناسب	امروزه علاوه بر روش های سنتی و مراجعه حضوری برای خرید انواع فر پخت نان، فروشگاه های اینترنتی گزینه بهتری می باشند. در این مراکز تنوع عرضه محصولات با برندهای مختلف بسیار زیاد بوده و در برخی مواقع امکان ارتباط مستقیم با تولیدکننده نیز فراهم است.

مراکز اینترنتی فروش فر صنعتی همواره اطلاعات کامل و دقیقی از محصول را ارائه می دهند تا مشتری بتواند با صرف کمترین وقت و هزینه، انواع فرهای موجود را با یکدیگر مقایسه کرده و در نهایت بهترین آنها از نظر کارکرد و قیمت را انتخاب نماید.

بنابراین می توان گفت که خرید ارزان، امکان سفارش برند مورد نظر، خرید فر صنعتی دست دوم، تهیه برندهای خارجی و حتی امکان سفارش برخی قطعات تعمیری به صورت مستقیم از جمله مزایای خرید از فروشگاه های اینترنتی فر پخت نان می باشند.

برخی از فرهای پخت نان صنعتی دارای نرم افزار اضافه کردن برنامه پخت نان هستند که امکان تولید انواع نان و شیرینی را فراهم می آورند. بهره گیری از این دستگاه ها که دارای تکنولوژی های نوین و مدرن هستند همواره کاهش هزینه ها و افزایش سودآوری را به همراه خواهند داشت.

خرید فر نانوایی به صورت آنلاین

خرید فر نانوایی به صورت آنلایندر زمان خرید فر نانوایی توجه به نوع مشعل دستگاه امری بسیار مهم است. تمامی مدل های تولیدی دارای دو مدل مشعل از جلو یا کنار هستند که هر مدل مزیت خاص خود را دارا است.

علاوه بر این مورد توجه به برخی ویژگی های دیگر نیز در زمان خرید فر پخت نان امری حیاتی و مهم است که برخی از مهمترین آنها عبارتند از:

  • مشخصات کف طبقات فر
  • ظرفیت پخت در ساعت
  • قدرت موتور و ولتاژ برق مصرفی
  • تعداد کارگرهای مورد نیاز

اگر قصد خرید فر شیرینی پزی یا پخت نان را دارید، به فاکتور آخر یعنی تعداد کارگر مورد نیاز جهت نظارت و تهیه نان باید اهمیت زیادی دهید و همواره فرهای نیمه اتوماتیک که نیاز به نظارت زیادی نیست را انتخاب کنید.

در خرید آنلاین این محصولات معمولاً کارشناسان فروش به صورت دقیق و اجمالی اطلاعات تخصصی را در اختیار شما قرار می دهند و با توجه به نوع فعالیت و نیاز شما، محصولی مناسب با کارآیی بالا را معرفی می کنند.

بهترین برند تولید شده از فر پخت نان

بهترین برند تولید شده از فر پخت ناندر مورد برندهای تولیدی هیچگاه نمی توان گفت که بهترین برندهای موجود در بازار کدامند. دلیل این امر تنوع بسیار بالا در بین محصولات عرضه شده، کاربردهای متنوع و فعالیت برخی تولیدکنندگان بر روی محصولی ویژه برای مصارف خاص است.

به عنوان مثال برخی برندهای تولیدی تنها در زمینه دستگاه های فر صنعتی ارزان قیمت با ظرفیت پایین فعالیت می کنند. بنابراین نمی توان گفت که آن برند محبوبیت چندانی ندارد چرا که می تواند بهترین در بین خریداران و بازار هدف خود باشد.

هرچند باید اشاره کرد که برخی ویژگی های کیفی و فنی مانند بکارگیری مواد اولیه بسیار باکیفیت و بهره گیری از دانش روز می تواند کیفیت و عمر مفید دستگاه تولیدی را افزایش دهد که امروزه اغلب تولیدکنندگان آنها را به کار می گیرند.

راحتی در پر کردن فر از خمیر نان، تخلیه نان های پخته شده و هم چنین تمیزکاری آسان از جمله مواردی است که باید به آسانی صورت گیرد. بنابراین در هنگام خرید باید این نکات را مد نظر داشته باشید تا در حین کار دچار مشکل یا زمان بر بودن فرآیند پخت نان نشوید.

مرکز فروش ارزانترین فر نانوایی در شیراز

مرکز فروش ارزانترین فر نانوایی در شیراز	دستگاه های فر نانوایی مدرن و جدید اغلب به صورت تمام اتوماتیک طراحی شده اند. قابلیت تنظیم دما را دارا هستند. مدل های طبقه ای دارای سیستم های بخار مجزا در هر طبقه می باشند. تمامی دستگاه ها دارای عایق بندی مناسب با هدف جلوگیری از افت دما هستند.

تمامی این ویژگی ها در کنار قیمت مناسب، دستگاه های فر نانوایی را به اولویت اول تمامی شرکت های صنعتی، قنادی ها و مراکز پخت نان تبدیل کرده است. همین امر موجب شده تا تعداد مراکز و فروشگاه های عرضه کننده این محصولات طی سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته باشد.

در فروشگاه فر پخت نان می توانید جدیدترین مدل های تولیدی را بر اساس کاتالوگ های ارائه شده توسط فروشندگان انتخاب کنید. ارسال، نصب و خدمات پس از فروش به عهده فروشندگان و نمایندگی های نصب برندهای تولید کننده است.

توجه داشته باشید که در مرکز خرید فر ایرانی، انواع برندهای تولید داخل عرضه و امکان مقایسه قیمت ها و هم چنین مدل ها از نظر نوع کارآیی وجود دارد. با این وجود توصیه می شود مراکز فروش آنلاین را برای خرید بهترین برندهای تولیدی را با توجه به مزایای رقابتی آنها انتخاب نمایید.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش فر صنعتی پخت نان اینترنتی درجه یک

پخت نان یکی از مهم ترین کارهایی است که به صورت روزانه در تمامی کشورها انجام می شود. نان ها به صورت سنتی و صنعتی تولید می شوند. امروزه بخش قابل توجهی از نان های

پاسخی بگذارید

آراد برندینگ