آراد برندینگ
خانه / دستگاه سه کاره نانوایی / خرید دستگاه نان لواش سه کاره از کارخانه

خرید دستگاه نان لواش سه کاره از کارخانه

دستگاه نان لواش سه کاره به عنوان خمیر پهن کنی کاملا اتوماتیک شناخته می شود که در بازار تولیدات نانوایی ها در کارخانه ها، حجم تولید بالایی را در کنار خود فر های پخت نان به خود اختصاص داده است. خرید این دستگاه به جهت مزیت های فراوانی که برای نانوا داشته است سبب شده تا از سوی آن ها مورد تایید و اقبال قرار گیرد.

دستگاه نانوای سه کاره

نحوه پخت نان لواش با دستگاه سه کاره

دستگاه سه کاره نان لواش

برای برخی از نانوا ها که ممکن است دستگاه های سه کاره را در دیگر مغازه های هم صنف خود دیده باشند نحوه کار با این دستگاه ممکن است چندان پرسش بر انگیز نباشد و به نحوی با آن آشنا باشند. اما با اینکه چندین سال از اختراع این دستگاه توسط شرکت های مختلف می گذرد، همچنان هستند شاطر هایی که کارکرد دقیق آن را نمی دانند و مسلما پیش از خرید با از نحوه کار آن مطلع شوند تا بتوانند خریدی کاملتر و دقیق تر را انجام دهند.

این دستگاه دارای یک مخزن گرد یا مخروطی شکل برعکس می باشد که محلی است برای ریختن خمیر آماده شده در آن. سوراخ انتهای این مخروط جایی است تا خمیر از آن خارج گردد و به طور پیوسته روی ریل در حال حرکت سرازیر شود. اما این خمیر با کمی آرد پوشانده می شود و سپس به وسیله دو غلطک کامل پهن می گردد. حال در عملکرد پایانی بسته به اینکه دستگاه نوع ساده باشد یا نوع اتوماتیک کشویی، و همچنین بسته به اینکه دستگاه گرد بر باشد یا مستطیل بر اندک تفاوتی در آن ها وجود دارد.

این لوپ به طور مداوم تا زمانی که دستگاه روشن باشد انجام می شود و کاملا مسیری بهداشتی و بدون دخالت دست را برای پختن نان ایجاد می کند که مشتریان مصرف کننده نیز بدون شک رضایت بیشتری دارند.

قیمت نقدی دستگاه نان لواش سه کاره

دستگاه نان لواش سه کاره

قیمت نقدی دستگاه نان لواش سه کاره معمولا از قیمت خرید قسطی آن ارزان تر است. این دستگاه حتی از دستگاه شاطر یار گرد بر نیز ارزان تر می باشد چرا که در آن نوار برگردان خمیر وجود ندارد. طبیعتا قیمت های ارائه شده نیز قیمت های تحویل درب کارخانه هستند و می توان برای تحویل دستگاه به کارخانه درخواست ارسال را از طریق باربری داد.

این دستگاه ممکن است نوسانات دلاری نیز بر روی آن اثراتی را داشته باشند که طبیعتا با توجه به اینکه برخی مواد وارداتی می باشند، کاملا طبیعی است که ممکن است دچار افزایش یا کاهش قیمت بشوند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خمیر پهن کن گرد

سفارش یک دستگاه گرد پز نان سنتی

دستگاه گرد پز نان برای مشهور ترین نان های سنتی ایرانی به نان لواش و …

آراد برندینگ