آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / خرید دستگاه پهن کن شاطریار گردبر اتوماتیک

خرید دستگاه پهن کن شاطریار گردبر اتوماتیک

دستگاه پهن کن شاطریار گردبر یک دستگاه کاملا نو می باشد و در این مرکز تنها در حال حاضر دستگاه های اتوماتیک نو عرضه می شود. خرید این دستگاه می تواند از سمت مشتریان هم به صورت نقدی و هم به صورت قسطی انجام شود. اصولا هر دستگاهی که تولید می گردد در ابتدای امر حتما تست می شود و سپس به دست مشتری می رسد.

دستگاه پهن کن شاطریار

نحوه نصب و راه اندازی دستگاه نانوایی

دستگاه پهن کن شاطریار

نصب دستگاه های نانوایی همیشه در هر کجای کشور که بخواهد انجام شود توسط تکنسین های فنی کارخانه ها و یا نمایندگان آن ها در شهر های مختلف انجام می شود. ابتدای امر راه اندازی دستگاه بسته به نوع دستگاه و عملکرد آن می تواند متفاوت باشد. مثلا دستگاه های فر تونلی یکی از دستگاه های بزرگ و حجیم هستند که البته برای نصب و راه اندازی آن حتما باید از مشاور و تکنسین کارخانه کمک گرفته شود.

ممکن است برخی مشتری ها قبلا خودشان دستگاه هایی را استفاده کرده باشند که از نحوه راه اندازی آن مطلع باشند. به عنوان مثال دستگاه سه کاره و یا خمیر پهن کن ها می توانند نمونه هایی از این مورد باشند. اما پیشنهاد می شود در صورتی که اطلاعاتی از این دستگاه ها ندارید و قصد استفاده برای بار اول دارید دستگاه را حتما به کمک یک نماینده شرکت نصب و راه اندازی نمایید.

دستگاه های نو ای که تماما از این مرکز ارائه می شوند، دارای خدمات بعد از فروش و گارانتی هستند و در واقع توسط تکنسین های کارخانه سازنده در محل مغازه مشتری نصب می گردند.

فروش دستگاه پهن کن شاطریار سه کاره اتوماتیک

دستگاه پهن کن شاطریار

مشتریانی که بخواهند میزان فروش خود را در زمینه پختن نان افزایش دهند باید سعی کنند نانوایی های خود را به سمت استفاده بیشتر از دستگاه های اتوماتیک به پیش ببرند. این مورد سبب می شود که حتی یک فردی که نان روزانه خود را خرید می کند، وقتی ببیند که یک نانوایی در حال پخت نان سالم، باکیفیت و کاملا بهداشتی بدون دخالت دست می باشد، تمایلش برای خرید بیشتر می شود و حتی سعی می کند با بازاریابی دهان به دهان آن نانوایی را به دوستان و آشنایان خود نیز معرفی کند.

یعنی به همین راحتی تهیه یک دستگاه می تواند وضعیت فروش نان یک نانوایی را تغییر دهد. در حال حاضر فروش دستگاه پهن کن شاطریار نان لواش و نان تافتون به صورت اختصاصی در این مرکز انجام می شود و متقاضیان این دستگاه می توانند سفارش های خود را از راه دور ثبت کنند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

فروشگاه دستگاه شاطری نان تافتون در مشهد

پای استفاده دستگاه شاطری نان تافتون خیلی سال است که به شهر مقدس مشهد نیز …

آراد برندینگ