آراد برندینگ
خانه / دستگاه نانوایی / شرکت تولیدی دستگاه نانوایی اتوماتیک و صنعتی

شرکت تولیدی دستگاه نانوایی اتوماتیک و صنعتی

بسیاری از شرکت های تولیدی ماشین آلات با بروز رسانی انواع دستگاه نانوایی اتوماتیک و صنعتی، نمونه های پیشرفته و درجه یکی را در اختیار نانوایان و قنادی ها قرار می دهند.

دستگاه نانوایی اتوماتیک و صنعتی

بهترین دستگاه های نانوایی اتوماتیک و صنعتی

جدیدترین ماشین آلات مربوط به پختن نان را می توان هر ساله در غرفه ها و نمایشگاه های مختلف در شهرهایی که دستی در ساخت این دستگاه ها دارند را دید. این محصولات همیشه بروز رسانی می شوند تا کیفیت کار بالاتر رود و دخالت انسان برای پختن نان کمتر شود.

تقریبا اکثر تولید کننده ها در ایران دستگاه های فوق العاده خوبی را عرضه می کنند. می توان برای هر نانی دستگاهی دقیقا متناسب با آن سفارش داد. در اینجا به چند مدل از این دستگاه ها اشاره می کنیم.

  • دستگاه دوار: خود این دستگاه شامل دو نوع دوار پرتابل و دوار ثابت می باشد. در سال های قبل دوار ثابت تولید می شد، و کم کم با پیشرفت تکنولوژی دستگاه های پرتابل به بازار عرضه شدند. برای تمامی نان های سنتی و معمولی که در سفره غذایی ما هستند می توان از این دستگاه ها استفاده کرد.
  • دستگاه فر تونلی: این دستگاه نیز وظیفه پختن نان را با این تفاوت که در ابعاد گسترده تر بر عهده دارد. اتوماتیک تر از دستگاه های دوار می باشد و می توان برای نانوایی های پر مشتری از این نمونه استفاده کرد.

دستگاه نانوایی اتوماتیک و صنعتی

قیمت دستگاه های پخت نان صنعتی

با اندکی تحقیق در بازار و سرچ دستگاه ها می توان به قیمت های حدودی آن ها دست پیدا کرد. دستگاه های پخت نان صنعتی از جمله محصولاتی هستند که برای هر مشتری ممکن است قیمت واحدی نداشته باشد، به جهت اینکه هر مشتری تقاضای امکانات کمتر یا بیشتر را دارد و این قیمت ها مسلما یکسان نیستند.

در عین حال اکثر این دستگاه ها از استیل، فولاد، آلومینیوم و چدن ساخته می شوند، مثلا صفحه گردان پخت نان از جنس چدن هست و یا اینکه ظاهر دستگاه از استیل می باشد، فلذا قیمت دستگاه ها به قیمت روز این مواد اولیه تا حدودی وابسته می باشد.

تجهیزات بسیار زیادی از دستگاه های سه کاره، انواع فر طبقه ای و گردان، خمیر همزن، میکسر قنادی و دیگر موارد هستند که در صنعت غذایی و نان مورد استفاده قرار می گیرند. ایران نیز برترین تولید کننده انواع دستگاه نانوایی اتوماتیک و صنعتی با قیمت مناسب می باشد که در این زمینه می تواند بهترین صادرکننده دستگاه ها با قیمت مناسب نیز باشد.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه نانوایی شیبدار

خرید دستگاه نانوایی شیبدار ارزان قیمت

مدل دستگاه نانوایی شیبدار به تازگی در بازار بسیار سر و صدا ایجاد کرده است …

آراد برندینگ