آراد برندینگ
خانه / دستگاه شاطر یار / فروش دستگاه شاطری نان لواش ارزان قیمت

فروش دستگاه شاطری نان لواش ارزان قیمت

دستگاه شاطری نان لواش یکی از دستگاه های بدون دغدغه و بسیار راحت طراحی شده برای پختن آسان تر و باکیفیت تر نان لواش است. فروش این دستگاه با قیمتی بسیار مناسب از طریق کارخانه ها و عاملیت های فروش آن ها در کل کشور انجام می شود. این دستگاه کیفیت خود را کاملا ثابت کرده است و یکی از ضروری ترین دستگاه های پخت نان است.

دستگاه شاطری نان لواش

مدل های بهترین دستگاه شاطری نان

دستگاه شاطری نان لواش

رقابت مدل های جدید و قدیم دستگاه های پخت نان سبب شده تا در هر چند وقت یکبار شاهد عرضه محصول جدیدی باشیم که عملا آپدیت شده محصول قبلی است. دستگاه سه کاره نانوایی نیز یکی از دستگاه هایی جدید است که می توان آن را مدل پیشرفته ای از سه کاره های ساده و دو غلطکی ها یاد آوری کرد. کار با این دستگاه به مراتب راحت تر از قبل شده است و دیگر نیاز به داشتن چندین شاطر در نانوایی ها نیست.

در اینجا پس دو مدل از دستگاه شاطری نان را یاد آوری می کنیم. مدل اول اصطلاحا به آن پهن کن شاطر یار اتوماتیک خشابی می گویند. این مدل مشخصات فنی و روش کار راحتی دارد و بهترین نوع می باشد. قابل ذکر است هم برای نان های لواش مستطیلی و هم برای نان های گرد همانند تافتون این دستگاه تولید شده است.

مدل دوم را سه کاره ساده می گویند. این مدل از نوع پیشرفته قبلی ارزان تر است ولی برای کسانی که به لحاظ مالی مشکل خرید دارند گزینه مناسبی می باشد. هر چند پیشنهاد ما این است که نوع خشابی آن را خریداری کنید که بسیار سیستم راحت و پخت نان باکیفت تری دارد.

معرفی تولید کنندگان دستگاه شاطری نان لواش

دستگاه شاطری نان لواش

ایرانی ها اولین کسانی بودند که خود را مخترع و تولید کننده دستگاه سه کاره شاطر یار در دنیا معرفی کردند. چرا که میزان پخت نان های سنتی نظیر لواش و تافتون در ایران بسیار زیاد است. به همین جهت انتظار می رود که برند های مختلفی در ایران توانایی تولید دستگاه های مختلف صنعت پخت نان را داشته باشند، چرا که ایرانی ها ذاتا در زمینه تولید ماشین آلات صنعتی تبحر دارند.

تولید کنندگانی که در شهر های مختلف مستقر هستند و هر کسی بر طبق نیاز خود می تواند دستگاه مورد نظرش را تامین کند. اما بهتر است قبل از خرید با یک کارشناس فروش معتبر و متخصص در این زمینه صحبت کنید تا بدانید که کدام دستگاه برای نانوایی شما و بر اساس بودجه شما مناسب تر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
خانم جعفری
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09139950684
کانال تلگرام: salemachine@
پست الکترونیکی: Iranmachinesale@gmail.com

مطلب پیشنهادی

دستگاه شاطر یار

کارخانه تولیدی دستگاه شاطر یار نان لواش

دستگاه شاطر یار که جایگزینی برای شاطر انسانی و کار او است، به یکی از …

آراد برندینگ